Beantwoord

Niet mogelijk om internet abonnement toe te voegen aan abonnement overzicht

  • 18 February 2024
  • 5 reacties
  • 30 Bekeken

Beste ODIDO,

 

Ik probeer de laatste 3 dagen mijn ODIDO internet abonnement aan de overzichtspagina te koppelen echter wil dit niet lukken.

 

Ik krijg de 4 cijferige code binnen in de mail en vul deze in, vervolgend krijg ik de volgende melding:

 

Ik zou graag mijn rekeningnummer willen wijziging voor mijn internet abonnement echter kan ik nu niet mijn internet abonnement inzien.

 

Is hier een oplossing voor?

 

Met vriendelijke groet,

 

Levi Heimgartner

icon

Beste antwoord door LeviHeimgartner 19 February 2024, 17:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @LeviHeimgartner, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Komen alle adres- en persoonsgegevens overeen in beide abonnementen? Als ook maar 1 detail niet klopt, dan kun je het vaste abonnement niet koppelen. Gebruik je de aanmeldcode ook binnen de gestelde tijdslimiet? 

Goedemiddag Jason,

 

Het vervelende is dat ik niet weet hoe ik bij het stukje internet moet komen, ik kom van T-Mobile af daar kon ik wel alles inzien maar alles is toen overgegaan naar ODIDO waar ik het stukje internet ben verloren.

Op de vraag of alles overeen komt kan ik daarom helaas geen duidelijk antwoord.

 

Het aanmeld code gebruik ik inderdaad binnen de gestelde tijdslimiet, ik krijg de code na het aanvragen binnen een paar seconden in mijn mail en gebruik deze dan direct, tussen het aanvragen krijgen en gebruik zit nog geen minuut.

 

Is er een mogelijkheid om te controleren of de gegevens voor beide abonnementen overeenkomen?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Levi, ik help je graag bij het controleren van je gegevens! Ik zie 2 redenen waardoor je je abonnement niet kon koppelen.

  1. Door een bug in ons systeem stonden je voorletters op X.X.X.X.X. Ik heb deze aangepast naar L. Hiermee komen beide abonnementen exact overeen.
  2. Je internet-abonnement stond nog gekoppeld aan een Mijn Odido-account met e-mailadres t**@**.org. Dit account heb ik zojuist verwijderd.

Over een half uurtje moet het lukken om je internet-abonnement toe te voegen aan je Mijn Odido-account (met e-mailadres o**@**.org). Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi Levi, ik help je graag bij het controleren van je gegevens! Ik zie 2 redenen waardoor je je abonnement niet kon koppelen.

  1. Door een bug in ons systeem stonden je voorletters op X.X.X.X.X. Ik heb deze aangepast naar L. Hiermee komen beide abonnementen exact overeen.
  2. Je internet-abonnement stond nog gekoppeld aan een Mijn Odido-account met e-mailadres t**@**.org. Dit account heb ik zojuist verwijderd.

Over een half uurtje moet het lukken om je internet-abonnement toe te voegen aan je Mijn Odido-account (met e-mailadres o**@**.org). Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Hoi Marciano,

 

Het is zojuist gelukt om het internet abonnement toe te voegen, dankjewel voor je snelle actie!

 

Met vriendelijke groet,

 

Levi Heimgartner

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Levi, graag gedaan. Fijn dat het is gelukt en bedankt voor het laten weten! 😁

Reageer