Nieuw telefoonnummer 2FA

  • 4 February 2024
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb ook een nieuw nummer en kan daardoor niet meer inloggen. Kan het telefoonnummer aangepast worden?

 

Alvast bedankt

Jasmijn 

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi Jasmijn, duidelijk! Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens? Dan wijzig ik 2FA naar je nieuwe telefoonnummer!

  1. Naam
  2. Postcode en huisnummer
  3. Geboortedatum
  4. Laatste 4 cijfers van het rekeningnummer
  5. Je nieuwe 06-nummer waar de verificatiecode naartoe moet worden gestuurd
  6. Wat is de naam van het wifi-netwerk dat bij het abonnement hoort?

Zodra ik deze informatie heb ontvangen, ga ik voor je aan de slag en dan kan je binnen no time weer inloggen op Mijn Odido! 😄

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @JasmijnvdL,

Welkom op de Odido Community! Ik help je graag verder. Bedoel je dat je een nieuw telefoonnummer bij ons hebt? in dat geval kun je een nieuw account aanmaken via Odido.nl/my/registreren. Mocht je al een bestaand account hebben kun je deze ook toevoegen zodra je op je oude account hebt ingelogd! Laat je het mij weten of het is gelukt?

Hi Jorick,

Ik heb nu een telefoonnummer bij een andere provider, maar nog steeds mijn bestaande account voor internet+TV bij Odido, Ik kan op mijn bestaande account niet inloggen vanwege de 2FA die naar mijn oude nummer word gestuurd. Kan dit nummer aangepast worden naar mijn nieuwe nummer of bijvoorbeeld een google authentication? 

Alvast bedankt, 

Jasmijn 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jasmijn, duidelijk! Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens? Dan wijzig ik 2FA naar je nieuwe telefoonnummer!

  1. Naam
  2. Postcode en huisnummer
  3. Geboortedatum
  4. Laatste 4 cijfers van het rekeningnummer
  5. Je nieuwe 06-nummer waar de verificatiecode naartoe moet worden gestuurd
  6. Wat is de naam van het wifi-netwerk dat bij het abonnement hoort?

Zodra ik deze informatie heb ontvangen, ga ik voor je aan de slag en dan kan je binnen no time weer inloggen op Mijn Odido! 😄

Hallo Marciano,

ik zit met hetzelfde probleem.

Zou jij dit voor mij kunnen oplossen? 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @MaxAlmere, jazeker! Ik gok dat het om een mobiel abonnement gaat met 79 op het eind, klopt dat? Zo ja, dan heb ik je zojuist een verificatiecode per SMS gestuurd. Geef je die hier aan me door? Dan wijzig ik je 2FA naar je 06-nummer! Of was het al gelukt? Ik zie nu in Mijn Odido, dat 2FA al op SMS staat, of staat 'ie op een ander nummer? Laat het me maar weten! 😄

Hoi Marciano, 

Ik ben gisteren in de Odido winkel geweest en alles is opgelost, er is dus geen hulp meer nodig.

In iedergeval bedankt voor je reactie. 

Groetjes Max

Reputatie 7
Badge +9

Ah, top, zoiets dacht ik wel @MaxAlmere! Bedankt voor het laten weten en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. We zijn er voor je! 

Reageer