Beantwoord

Nummer koppelen

  • 6 March 2024
  • 10 reacties
  • 51 Bekeken

Hoi

Ik krijg mijn nummer niet gekoppeld.

De app geeft aan dat mijn nummer is gekoppeld aan een ander account maar zou niet weten welke.

Hoe nu verder?

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door KevinA 8 March 2024, 12:55

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Kevin, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en er stond inderdaad nog een inactief abonnement gekoppeld aan je account. Ik heb het account daarom verwijderd. Als je over een half uur een nieuw Mijn Odido account aanmaakt via Mijn Odido registreren moet het lukken om je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je en voor nu alvast een hele fijne avond! 😄

Hoi

Het is nog niet gelukt

Ik kan nogsteeds niet inloggen

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Kevin, ik heb direct nog eens met je meegekeken en ik ben ingelogd op je Mijn Odido-account. Deze werkt voor mij gewoon. Voor jou ook weer of nog niet? Probeer je dit in de app of via de website? En welke foutmelding krijg je precies bij het inloggen? Ik ontvang graag meer informatie van je!

Hoi

Ik probeer het via de app

Maar als ik wil inloggen krijg ik de melding dat mijn inlog gegevens niet goed zijn.

En als ik een account probeer aan te maken zegt hij dat deze mail al bestaat

Reputatie 7
Badge +9

Hi Kevin, wat apart! Wil je het allereerst eens via de webbrowser proberen? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account. Zo kunnen we ook gelijk zien of het aan de app ligt. Mocht je dezelfde melding krijgen, vraag dan even opnieuw je inloggegevens via Inloggegevens vergeten. Wellicht gebruik je het verkeerde e-mailadres en/of wachtwoord. E-mailadres is in ieder geval k***e@hotmail.com. Ik hoop dat het met een nieuw wachtwoord opvragen wel lukt. Ik hoor het van je! 😄

Hoii

Via de browser lukt het ook niet

Wachtwoord veranderen heb ik ook geprobeerd maar dan krijg ik een foutmelding als ik wil inloggen. Dat de combinatie niet geldig is

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @KevinA, ik help je ook graag verder hiermee! Op dit moment zie ik dit e-mailadres: k***aanse@hotmail.com gekoppeld aan je nummer en dat je abonnement er ook in staat. Echter, zie ik dat je voor het laatst heb ingelogd op 26-10-2022 met dit account. Laten we alles even helemaal opnieuw instellen. Ik heb je account maar even verwijderd en ook je nummer ontkoppeld. Zou je nu een nieuw account willen aanmaken via onze website en dan willen kijken of het lukt om je nummer toe te voegen? Ik verneem het graag! 

Hallo @KevinA, ik help je ook graag verder hiermee! Op dit moment zie ik dit e-mailadres: k***aanse@hotmail.com gekoppeld aan je nummer en dat je abonnement er ook in staat. Echter, zie ik dat je voor het laatst heb ingelogd op 26-10-2022 met dit account. Laten we alles even helemaal opnieuw instellen. Ik heb je account maar even verwijderd en ook je nummer ontkoppeld. Zou je nu een nieuw account willen aanmaken via onze website en dan willen kijken of het lukt om je nummer toe te voegen? Ik verneem het graag! 

 

Hoi

Het is gelukt

Bedankt voor de hulp

Reputatie 6
Badge +6

@KevinA superfijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend toe! 😁

Reageer