Beantwoord

Nummer wijzigen

  • 6 October 2023
  • 6 reacties
  • 4628 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik moet mijn abonnement verlengen en heb een vraag. Wanneer ik dat online doe via mijn mobiele applicatie, vind ik de mogelijkheid om het nummer te wijzigen niet omdat ik mijn nummer wil wijzigen tijdens het verlengen van mijn abonnement. Is dit mogelijk?

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 October 2023, 17:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nadeen 

Je kan je telefoonnummer nu wijzigen of na het verlengen, dit kost je €10,00.

Ga in de Odido app naar meer en vervolgens sim, toestel & smartwatch en kies voor telefoonnummer wijzigen.

Maar wat weet ik dat ik mijn telefoonnummer gratis kan wijzigen als ik mijn abonnement verleng?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Nadeen ,

Een nummer wijzigen is op elk moment €10,-

Voor een gratis nieuw nummer sluit je een nieuw abonnement af en zeg je de oude op.

Ik heb een contract en moet dit sinds vorige maand verlengen. Nu wil ik het abonnement verlengen. Kan ik tijdens het verlengen van het abonnement een nieuw gratis nummer krijgen?

Ik kan het abonnement verlengen via mijn Odido-applicatie. Er is een optie om het abonnement te verlengen. Ik kan een nieuw pakket kiezen, en ik kan het contract kiezen voor een periode van één of twee jaar, dan klik ik op OK. Is er een optie een nieuw nummer kiezen? Ik kan nu het oude internetpakket gebruiken zonder het te verlengen of te verlengen, en er staat dat ik het een maand geleden moest verlengen, dus hoe komt dat?

Reputatie 7
Badge +15

@Nadeen 

Wat je eventueel wel kan proberen is nu alvast een gratis simkaart bij Lebara of Vodafone bijvoorbeeld aanvragen en via deze pagina dat nummer naar je huidige abonnement porteren.

Dit zou je vóór het verlengen alvast kunnen doen en het is gratis.

Reageer