Beantwoord

Odido abbo koppelen met mijn account

  • 3 April 2024
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Goedeavond!

 

Ik probeer al een enige tijd internet + tv toe te voegen aan mijn account, echter zegt dat er niks staat op mijn adres.. Heb ik toevallig iets over het hoofd gezien? of staan de gegevens op een andere naam want volgens mij is het nummer wel hetzelfde, maar is bijv het bank rk nmr anders en de naam waar op het staat.

 

Grt,

Niels

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 4 April 2024, 12:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey Niels, goed dat je Internet + TV aan je Mijn Odido-account wil koppelen - altijd handig! Ik heb je direct opgezocht en ik zie inderdaad dat Internet + TV op naam van iemand anders staat. Als je zowel je mobiele abonnement als Internet + TV in 1 account wil koppelen, moeten beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (naam, geboortedatum en uiteraard adres). Dit staat nu op naam van iemand met de voorletter E. Wellicht een van je ouders?

Mocht je Internet + TV op jouw naam willen zetten dan is er contractovername nodig. Dit regel je als volgt. Stuur een e-mail naar internet.service@odido.nl met:

  • Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Mocht je dit abonnement op naam van de huidige contracthouder willen houden, dan kan dat natuurlijk ook. Dan heb je wel 2 aparte Mijn Odido-accounts nodig. Laat je het me weten of je voor contracovername gaat en of de aanvraag is gelukt? Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 😄

Reageer