Beantwoord

Odido abonnement koppelen

  • 22 April 2024
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Ik probeerde mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw."

 

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon en daarmee ook een nieuw abonnement, vanwaar denk ik de verwarring in de app. Ik hoor graag wat ik kan doen om dit op te lossen.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 22 April 2024, 16:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey Jordy, van harte welkom op de Community! Tof dat je net een nieuw abonnement en een nieuwe telefoon hebt. Ik zie inderdaad een oud Mijn Odido-account gekoppeld staan aan jouw 06-nummer van je vorige abonnement. Ik heb deze net verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer