Beantwoord

Odido abonnement koppelen Mijn Odido lukt niet

  • 8 March 2024
  • 9 reacties
  • 145 Bekeken

Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw."

Ik heb net het contract voor mijn abonnement overgenomen van mijn moeder maar bij haar staat hij niet meer onder gekoppelde abonnementen en hij is ook niet al gekoppeld aan mijn account. 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 8 March 2024, 11:10

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Anouk, van harte welkom op de Community! Na een contractovername zal er inderdaad altijd een oud account gekoppeld staan. Deze kan je niet zelf verwijderen, maar dit ga ik voor je doen. Op je e-mailadres kan ik je abonnement niet vinden. Zet je je 06-nummer in je profiel? Dit kan onder Klantnummer. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Hoi, bedankt voor je reactie! 

Ik heb mijn 06-nummer in mn profiel gezet. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Anouk, graag gedaan en jij ook bedankt voor het invullen van je 06-nummer! Ik heb het oude account net verwijderd. Geef het systeem een 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Voor nu alvast een heel fijn weekend! 🌞😄

Hoi, ik kan in de app dus dat is gelukt! Dankjewel. Ik heb nu alleen nog een ander probleem... mijn contract is niet het contract waar ik voor heb getekend. Hieronder staat de mail waarop ik akkoord heb gegeven, dus mijn contract zal 10 GB en 120 min/SMS zijn voor €15.00. Maar ik heb nu 2 GB voor €14.00, zoals je ziet in de onderste foto. Zal je me hier ook mee kunnen helpen? 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Anouk, fijn dat het is gelukt met je Mijn Odido-account! Wat apart dat je deze bundel en dit bedrag zag staan. Ik heb je tweede screenshot verwijderd, omdat je 06-nummer hierop zichtbaar was! Ik heb direct meegekeken en in Mijn Odido zie ik wel de juiste bundel staan: 10GB + 120 bel/SMS voor € 15 (incl. Klantvoordeel)

Zie je dit inmiddels ook staan? Wellicht dat het systeem een visueel foutje/bug liet zien. 

Hallo 

Ik heb ook het probleem dat ik niet ik niet kan registeren op mijn odido met mijn nieuwe mobiel 

Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.

Aub help alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kajomidy, ik zie dat dit e-mailadres aan je 06-nummer (met 66 op het eind) gekoppeld staat c***@chello.nl. Klopt het dat je met dit e-mailadres inlogt op Mijn Odido? Als ik met dit e-mailadres inlog kan ik wel gewoon je gegevens inzien. Of wil je een ander e-mailadres gebruiken? Bijvoorbeeld hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de Community gebruikt? Dan moet je huidige account inderdaad eerst verwijderd worden. Laat het me maar weten! Stuur me in dat geval even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Ach ja lekker slim van mij .....het is in orde nu heb ik het juiste mailadres gebruikt 

Bedankt en een fijne dag nog 

Mvg karin 

Reputatie 7
Badge +9

Geen probleem, @Kajomidy en jij ook een hele fijne dag! 😄

Reageer