Beantwoord

Odido nummer al gebonden aan oud account. Nieuwe simkaart nodig

  • 26 March 2024
  • 2 reacties
  • 23 Bekeken

Ik krijg mijn nummer niet aan m'n (nieuwe) Odido account gekoppelt. Er staat dat het al gebundelt is aan een account, maar ik heb geen ander account of e-mail address dat ik ivm tmobile/odido gebruik.

 

Ik heb een nieuwe simkaart nodig, omdat m'n telefoon kapot en toen kwijtgeraakt is. Een e-sim zou ook prima zijn.

Maar daar heb ik dus toegang tot m'n account voor nodig.

 

Ik vind het trouwens not-done dat er geen contact e-mail address is. Er zijn zoveel prettige e-mail workflows, waarom is er dan geen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 March 2024, 11:03

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @lodewijkadlp 

Wellicht kun je voor een nieuwe simkaart even langs een Odido winkel gaan?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Lodewijk, van harte welkom op de Community! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet even je 06-nummer in je profiel (onder klantnummer). Dan kijk ik graag met je mee! Waarschijnlijk staat er inderdaad een inactief oud abonnement gekoppeld die verwijderd moet worden. Mocht er een Odido winkel in de buurt zitten, dan kan je, zoals @Waqqas zegt inderdaad ook even binnenlopen. Dat is wel de snelste manier om direct een nieuwe actieve simkaart te krijgen! Deze heb je ook nodig om straks je abonnement aan Mijn Odido te koppelen.

Laat je het me weten als je je 06-nummer hebt toegevoegd? Je mag 'm ook in een privébericht naar me sturen! 😄

Reageer