Beantwoord

Odido T-mobile internet en tv koppelen

  • 5 September 2023
  • 6 reacties
  • 972 Bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag mijn Tele2 account omgezet naar een Odido account. Aangezien ik in de app een melding kreeg dat het samenvoegen van tele2 en T-Mobile niet mogelijk was, werd er verzocht om één van de twee te verwijderen.

Vervolgens heb ik mijn T-Mobile account verwijderd. Hier kan ik ook niet meer me inloggen bij odido. Met met Tele2 account nog wel.

Nu probeer ik bij https://www.odido.nl/my/abonnement-toevoegen mijn T-Mobile abonnement toe te voegen, echter kom ik niet verder op deze pagina, ik selecteer hier “internet” vervolgens druk ik op “verder”, dan refreshed de pagina alsof je op “F5” drukt en gebeurt er voor de rest niets.

Hoe kan ik nu mijn T-mobile account koppelen aan mijn nieuwe Odido (oude tele2) account?

icon

Beste antwoord door Eastside 6 September 2023, 10:33

Bekijk origineel

6 reacties

Hier precies zelfde probleem...als je op abonnement toevoegen, internet, en dan op de verder knop drukt gebeurt er niks nada noppes. Lijkt op een bug in de website

Ik heb ook dezelfde probleem. Kan niet mijn internet thuis abonnement koppelen. 

Zelfde probleem 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

We ervaren momenteel problemen met het koppelen van Thuis abonnementen in Mijn Odido. Wij zijn hiervan op de hoogte en onze technische afdeling is druk bezig om dit op te lossen! De verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen maar we doen ons best om het zo snel mogelijk opgelost te hebben. Excuses voor het ongemak!

Hi allemaal,

We ervaren momenteel problemen met het koppelen van Thuis abonnementen in Mijn Odido. Wij zijn hiervan op de hoogte en onze technische afdeling is druk bezig om dit op te lossen! De verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen maar we doen ons best om het zo snel mogelijk opgelost te hebben. Excuses voor het ongemak!

 

Bij mij is het nu opgelost. Internet kan worden toegevoegd.👍

Werkt goed voor mij ook in de app en ook op de website. Bedankt. 

Reageer