Beste T-Mobile,
Tijdens de vakantie controleer ik mijn MB-verbruik. Zo ook gisteravond, de 1e keer ging probleemloos en een uur later (na tv kijken via de T-Mobile TV app) kreeg ik de melding dat er geen actief abonnement aanwezig is in de My T-Mobile app. Hoe dan??
Bij het toevoegen van een mobiel abonnement krijg ik de melding dat het abonnement gekoppeld is aan een ander account en dat ik deze eerst moet ontkoppelen en vervolgens kan koppelen.
Bij het Thuis abonnement krijg ik de melding dat koppelen niet mogelijk is.
In april heb ik een mail van jullie gehad om je account te updaten in My T-Mobile. Doe je dat niet dan verloopt je account.
Updaten heb ik gedaan.
Ik gebruik al geruime tijd (paar jaar) hetzelfde mailadres voor mijn mobiel en Thuis abonnement. Beide abonnementen staan op mijn naam. Daarbij heb ik maar 1 mailadres.
Account van de T-Mobile app verwijderen en app daarna volledig verwijderen en vervolgens weer toevoegen helpt niet. Bovenstaande meldingen krijg ik dan.
Graag jullie (spoedige) hulp T-Mobile, alvast bedankt.
Hartelijke groet,
Esther de Vries