Beantwoord

Problemen met email en account

  • 9 March 2024
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Beste webcare,

Ik heb een oud account dat niet goed meer lijkt te werken. Ik probeerde mijn adres toe te voegen maar kreeg een foutmelding dat ik mijn gegevens niet kon wijzigen, en bij het kijken of ik mijn net afgesloten internetabonnement al kon koppelen kreeg ik een melding dat er teveel records waren gevonden.

Ik heb het emailadres van dat account naar een ander emailadres gewijzigd en probeerde daarna een nieuw account aan te maken, maar nu krijg ik bij aanmaken een foutmelding dat er al een account met dit emailadres bestaat, en bij wachtwoord vergeten dat dit emailadres niet bekend is.

Kunnen jullie de oude gegevens verwijderen of het op een andere manier oplossen? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Feralll 10 March 2024, 12:18

Bekijk origineel

2 reacties

Beste webcare,

Ik heb een oud account dat niet goed meer lijkt te werken. Ik probeerde mijn adres toe te voegen maar kreeg een foutmelding dat ik mijn gegevens niet kon wijzigen, en bij het kijken of ik mijn net afgesloten internetabonnement al kon koppelen kreeg ik een melding dat er teveel records waren gevonden.

Ik heb het emailadres van dat account naar een ander emailadres gewijzigd en probeerde daarna een nieuw account aan te maken, maar nu krijg ik bij aanmaken een foutmelding dat er al een account met dit emailadres bestaat, en bij wachtwoord vergeten dat dit emailadres niet bekend is.

Kunnen jullie de oude gegevens verwijderen of het op een andere manier oplossen? Alvast bedankt!

Probleem is inmiddels opgelost: blijkbaar moest het systeem de emailwijziging nog verwerken. Vandaag kon ik alsnog een nieuw account aanmaken met mijn emailadres. Koppelen van het internetabonnement is ook gelukt. Topic niet meer nodig dus.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Feralll, super fijn dat het inmiddels is opgelost. Het systeem heeft altijd even nodig om e.e.a. te verwerken. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar! 😊

Reageer