Beantwoord

Problemen met eSIM downloaden ( geen toegang melding )

  • 18 March 2024
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo, Ik probeer mijn eSIM te downloaden via mijn Odido maar ik krijg een toegang te zien. Wie o wie kan mij verder helpen?

icon

Beste antwoord door FFDimmen 18 March 2024, 16:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @FFDimmen, welkom op onze Community! Ik zag dat je al eerder een reactie had gegeven in dit topic: 

Daar had ik je al van een reactie voorzien! Graag wil ik aangeven om het centraal te houden in één topic, zodat het overzichtelijk blijft voor iedereen. Alvast bedankt. Laat je me even weten of het inmiddels is gelukt? Ik verneem het graag! 😄

Hallo @FFDimmen, welkom op onze Community! Ik zag dat je al eerder een reactie had gegeven in dit topic: 

Daar had ik je al van een reactie voorzien! Graag wil ik aangeven om het centraal te houden in één topic, zodat het overzichtelijk blijft voor iedereen. Alvast bedankt. Laat je me even weten of het inmiddels is gelukt? Ik verneem het graag! 😄

Yes het is na 5 uur gelukt om de eSIM te downloaden… jammer dat het personeel aan de telefoon niet goed is opgeleid om dit probleem meteen te tackelen. Ook de chatbot was veel bezet. niet doorheen te komen. 

 

5 kostbare uren helaas niet kunnen benutten

Reputatie 6
Badge +6

@FFDimmen Superfijn dat het is gelukt! Excuses dat dit niet eerder is gecommuniceerd, ben het zeker met je eens dat het al eerder verteld had kunnen worden, sorry! Uiteindelijk is het gelukkig allemaal goedgekomen. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je voor nu nog een hele mooie avond toe! 

Reageer