Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen

  • 17 July 2023
  • 6 reacties
  • 175 Bekeken

  

Ik kan mijn rekeningnummer niet wijzigen en ik krijg de klantenservice niet via chat of telefoon te pakken dus dan maar via deze weg.

Ik moet het rekeningnummer wijzigen waarvan de factuur wordt afgeschreven en ik krijg een error. Ik krijg:

HELAAS!
DEZE PAGINA ZIT OP SLOT.

  • Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
    Probeer een van onderstaande opties om verder te gaan.
  • of
  • Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
  • Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer.

 

of

 

 

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

 

In onderstaand topic was blijkbaar hetzelfde maar geen oplossing gemeld.

 

Ik hoop dat iemand mij de juiste kant op kan wijzen.

icon

Beste antwoord door Seccie 17 July 2023, 16:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @PhillMikeHunt,

Geen zorgen!  Een moderator kan dit voor je regelen na verificatie van je gegevens. 
Ik kan uit je bericht helaas niet opmaken of het hier gaat om een zakelijke of particuliere abonnement. Voor zakelijke wijzigingen zijn andere kanalen beschikbaar. 
 

Het gaat om een particulier abonnement. Ben blij dat het zo geregeld kan worden!

Reputatie 7
Badge +4

@PhillMikeHunt Ik heb zojuist ingelogd in de online omgeving om mijn eigen gegevens te wijzigen, maar krijg geen vreemde foutmeldingen of iets dergelijks.  Zou je het nogmaals kunnen testen? Hoor graag weer van je. 

Ik heb het over de afgelopen 1,5 week meerdere keren geprobeerd op verschillende manieren en nog steeds hetzelfde resultaat. Via de app, mobiele website en desktop site op verschillende apparaten krijg ik dezelfde melding.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb het over de afgelopen 1,5 week meerdere keren geprobeerd op verschillende manieren en nog steeds hetzelfde resultaat. Via de app, mobiele website en desktop site op verschillende apparaten krijg ik dezelfde melding.

Duidelijk! Dan vermoed ik dat het account gerelateerd is.
Hopelijk kan een moderator uitsluitsel geven.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PhillMikeHunt 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Het kan namelijk zijn dat je een blokkade hebt waardoor je nu niet je rekeningnummer kan wijzigen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer