Beantwoord

sms tweestapsverificatie wordt naar oud nummer gestuurd

  • 25 March 2024
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

Geachte heer/ mevrouw,

tijdje geleden heb ik een prepaid kaartje gekocht en ik heb een nieuwe account gemaakt bij app Odido daarna heb ik een nummerbehoud gedaan en het is gelukt met nummerbehoud maar nu ik heb probleem met inloggen bij mijn Odido want ik krijg een sms’je van Odido naar mijn oude nummer en ik heb mijn oude nummer niet wijzigen bij mijn Odido kunt u alstublieft mij helpen? 
mijn oude nummer is : XXX en nieuwe nummer is : XXX

icon

Beste antwoord door fadion78 26 March 2024, 14:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Fadion, van harte welkom op de Community! Ik heb je 06-nummer uit je topic verwijderd. Deze stond namelijk openbaar voor iedereen. Ik heb 2FA gewijzigd naar je huidige 06-nummer. Als je straks inlogt op Mijn Odido ontvang je daarop de verificatiecode. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hi Fadion, van harte welkom op de Community! Ik heb je 06-nummer uit je topic verwijderd. Deze stond namelijk openbaar voor iedereen. Ik heb 2FA gewijzigd naar je huidige 06-nummer. Als je straks inlogt op Mijn Odido ontvang je daarop de verificatiecode. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Geachte heer Marciano van Odido is het gelukt hartelijk bedankt 🫡

Reputatie 7
Badge +9

Hi Fadion, fijn dat het is gelukt en bedankt voor het laten weten. Nog een hele fijne middag gewenst! 

Reageer