Beantwoord

telefoon gestolen en kan nu niet inloggen

  • 26 March 2024
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Hallo

mijn telefoon is gestolen en ik wil nu graag mijn SIM-kaart blokkeren. Ik kan echter niet inloggen in Mijn Odido, omdat dit via 2-staps verificatie gaat en ik de code niet via sms kan ontvangen… daarnaast nog nooit ingelogd bij odido, alleen bij destijds tmobile had ik een account app. 

 

Gegeven

 

icon

Beste antwoord door Miwassen 27 March 2024, 14:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Miwassen, welkom op onze Community! Oei, ik hoop dat je toestel alsnog gevonden kan worden. Had je inmiddels ook al aangifte gedaan? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ****6765. Daarvan heb ik direct de simkaart geblokkeerd, zodat je zeker weet dat er niks geks mee kan gebeuren! Zal ik ook gelijk kosteloos een nieuwe simkaart voor je aanvragen? Deze kun je dan binnen 3 werkdagen bij je thuisadres verwachten. Mocht je een nieuw toestel willen, in je account zie ik dat je contract ook al verlengbaar is. Een nieuw toestel kun je dus zo geregeld hebben! Je kunt je verlenging aan ons doorgeven via je Mijn Odido account door te klikken op de knop '’verleng nu'’, zodra je bent ingelogd. Of je kunt even telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 08:00 tot 18:00u. Zij doen je met alle liefde een heel mooi en passend aanbod! 😊

Hallo @Miwassen, welkom op onze Community! Oei, ik hoop dat je toestel alsnog gevonden kan worden. Had je inmiddels ook al aangifte gedaan? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ****6765. Daarvan heb ik direct de simkaart geblokkeerd, zodat je zeker weet dat er niks geks mee kan gebeuren! Zal ik ook gelijk kosteloos een nieuwe simkaart voor je aanvragen? Deze kun je dan binnen 3 werkdagen bij je thuisadres verwachten. Mocht je een nieuw toestel willen, in je account zie ik dat je contract ook al verlengbaar is. Een nieuw toestel kun je dus zo geregeld hebben! Je kunt je verlenging aan ons doorgeven via je Mijn Odido account door te klikken op de knop '’verleng nu'’, zodra je bent ingelogd. Of je kunt even telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 08:00 tot 18:00u. Zij doen je met alle liefde een heel mooi en passend aanbod! 😊

 

Hai hai, klopt idd! Ja uiteraard aangifte gedaan, maar ja die mensen zijn al lang gevlogen... 

 

Ja heel graag een nieuwe simkaart! Maar inloggen gaat dus niet bij Odido door die 2 stapsverificatie... dus contract verlengen ook niet 🫣

 

In elk geval bedankt voor deze goede zorgen tot nu toe. 

 

Groetjes Mariell en Erik

Reputatie 6
Badge +6

@Miwassen snap ik! Ik heb zojuist kosteloos een nieuwe simkaart voor je besteld. Deze kun je binnen 3 werkdagen bij je thuis verwachten. Als je deze binnen hebt, wil je mij dan een bericht sturen in dit topic? Dan kan ik 'm voor je activeren of neem even telefonisch contact op met één van onze collega's via call of breng een bezoekje aan één van onze winkels. Zij kunnen je ook hierbij helpen! 

Geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Reageer