Word doorgestuurd naar een T-Mobile website

  • 3 November 2023
  • 3 reacties
  • 18 Bekeken

Ik ben ingelogd op odido website en als ik op mijn abbonement klik dan word ik doorgestuurd naar een t mobile website waar ik niet meer kan inloggen.

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hoi Daniel, wat apart dat je wordt doorgestuurd naar een T-Mobile pagina. Naar welke pagina word je precies doorgestuurd? Is dat deze pagina of een andere? Zo ja, als je op 'Inloggen Mijn Odido’ klikt, kom je dan terug op de Mijn Odido-website? En welke foutmelding krijg je dan bij het inloggen? Zo niet, op welke pagina zit je dan en wat krijg je dan precies te zien bij het inloggen?

Laat het me maar weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Daniel, wat apart dat je wordt doorgestuurd naar een T-Mobile pagina. Naar welke pagina word je precies doorgestuurd? Is dat deze pagina of een andere? Zo ja, als je op 'Inloggen Mijn Odido’ klikt, kom je dan terug op de Mijn Odido-website? En welke foutmelding krijg je dan bij het inloggen? Zo niet, op welke pagina zit je dan en wat krijg je dan precies te zien bij het inloggen?

Laat het me maar weten!

Reputatie 1

@Marciano van Odido 

Weet je dat in jouw handtekening nog een verwijzing naar t-m… staat?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @WhTurner, ik zie je eindelijk op Odido - welkom! En meteen al zo scherp als altijd, daarom heb ik je hier nodig. Ik pas het zo direct aan! 😁

Reageer