Beantwoord

Abbonement gekoppeld aan ander account

  • 18 January 2023
  • 6 reacties
  • 301 Bekeken

Hoi! Ik had een abonnement bij t-mobile, hierna ben ik overgegaan op prepaid, en nu heb ik weer een abonement (met nummerbehoud). Echter lukt het mij niet om mijn nieuwe abonnement te koppelen aan mijn account, omdat er staat dat deze al is gekoppeld aan een ander account. Kan hierbij geholpen worden? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Seccie 18 January 2023, 23:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Nisanur,

Ik verwacht dat een moderator (na controle van je gegevens) je kan helpen met het ontkoppelen en opnieuw koppelen van de juiste gegevens. Zie ook even dit topic: 

Moderators reageren op berichten op volgorde van binnenkomst door hier een bericht te plaatsen heb je alvast de eerste stap gezet.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi! Ik had een abonnement bij t-mobile, hierna ben ik overgegaan op prepaid, en nu heb ik weer een abonement (met nummerbehoud). Echter lukt het mij niet om mijn nieuwe abonnement te koppelen aan mijn account, omdat er staat dat deze al is gekoppeld aan een ander account. Kan hierbij geholpen worden? Alvast bedankt!

Hi Nisanur, ik help je graag hierbij verder! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hallo, ja ik heb hetzelfde. Een nieuwe abonnement met nummerbehoud maar als ik de  abonnement wil toevoegen aan mijn account staat er dat die al is gekoppeld aan een andere account en dat ik hem eerst van die andere account moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn abonnement op dit nieuwe account willen inzien zou iemand mij hierbij kunnen helpen? 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo, ja ik heb hetzelfde. Een nieuwe abonnement met nummerbehoud maar als ik de  abonnement wil toevoegen aan mijn account staat er dat die al is gekoppeld aan een andere account en dat ik hem eerst van die andere account moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn abonnement op dit nieuwe account willen inzien zou iemand mij hierbij kunnen helpen? 

Hi @Linaxbk, yes, geen probleem, ik help je graag verder! Ik had je in een ander Topic al gevraagd om mij een privébericht te sturen met je gegevens. Zullen we het wel centraal houden in één Topic, zodat het overzichtelijk blijft? Dank alvast! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb hetzelfde probleem. Kan iemand me helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Myrthe0801 

Ik wil je zeker verder helpen. Ik heb daarvoor wat gegevens nodig en dan ga ik mijn best om dit op te lossen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer