Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet

  • 14 January 2023
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik had altijd een prepaid simkaart en heb sinds kort een abonnement met nummerbehoud afgesloten. Maar als ik dit abonnement probeer te koppelen staat er dat hij al gekoppeld is aan een ander account, ik zou echt niet weten aan welk account dat zou zijn dus ik kan ook niks ontkoppelen.

 

Kan iemand helpen?

icon

Beste antwoord door Audreyz 17 January 2023, 12:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Audreyz 

Het kan zijn dat je PrePaid account nog is gekoppeld waardoor je nu deze melding krijgt.Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag mee. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Opgelost :) het prepaid abonnement was inderdaad het probleem!

Hi @Audreyz 

Het kan zijn dat je PrePaid account nog is gekoppeld waardoor je nu deze melding krijgt.Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag mee. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Hallo! Het zou inderdaad kunnen dat dat het probleem was, ik kreeg vaak een foutmelding maar het is mij nu gelukt om het prepaid abonnement los te koppelen dus nu staat mijn nieuwe abonnement wel gekoppeld, super bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

@Audreyz Super dat het is opgelost. bedankt voor het delen van de oplossing. 

Reageer