Deze pagina zit op slot, na het afsluiten van een nieuw abonnement

  • 18 May 2023
  • 5 reacties
  • 403 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb gisteren op 17-05-2023 een bestelling geplaatst voor een nieuw Simonly abonnement. Daarbij heb ik ook direct een my-tmobile account aangemaakt omdat wel zo handig is. Nu is het probleem juist, als ik probeer in te loggen. Dan krijg ik vrijwel direct deze melding te zien op mijn beeldscherm, ik heb al verschillende internetbrowsers geprobeerd maar niks werkt. Ik wil namelijk bij mijn Simonly abonnement een Apple watch 8 bestellen met eSIM, wie kan mij hierbij helpen??

 

Hajar van Odido 11 maanden geleden

Hi @Damian1998 

Ervaar je dit probleem nog steeds? Heb je het ook via de app geprobeerd? Ik wil graag met je meekijken of je account correct is gekoppeld. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder!

Bekijk origineel

5 reacties

?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Damian1998 

Ervaar je dit probleem nog steeds? Heb je het ook via de app geprobeerd? Ik wil graag met je meekijken of je account correct is gekoppeld. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder!

Hi @Damian1998 

Ervaar je dit probleem nog steeds? Heb je het ook via de app geprobeerd? Ik wil graag met je meekijken of je account correct is gekoppeld. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder!

ik heb het gestuurd in een privé bericht 

Hier ook al 3,5 maand hetzelfde probleem !!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Roses1997 

Ik wil graag kijken of jou account ook correct is gekoppeld. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Reageer