Beantwoord

Mobiel nummer is gekoppeld aan een oud account

  • 22 February 2023
  • 9 reacties
  • 176 Bekeken

Hi,

Vrij recent heb ik een nieuw mobiel contract met nummerbehoud bij T-Mobile op mijn eigen naam, mijn vorige contract stond namelijk nog op de naam van mijn ouders. Nu wil ik dit nummer toevoegen aan mijn huidige T-Mobile account maar deze geeft de melding dat ik hem los moet koppelen van een ander account. Zou alleen niet weten hoe en waar, aangezien ik geen ander account heb (en hij staat ook niet bij mijn ouders in het account voor zover ik weet).

 

Zou iemand mij verder kunnen helpen? :)

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 22 February 2023, 13:07

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mennovanvoorst 

Ik kan je daarbij verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of er een account is gekoppeld aan dat nummer en dan kan ik hem ontkoppelen. 

Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Hallo, ja ik heb ook een soort van het zelfde probleem. Ik heb een nieuwe abonnement en een nieuw account met nummerbehoud als ik deze abonnement wil toevoegen in de app met mijn nummer staat er dat dit nummer als is gekkopeld aan een andere account en dat ik eerst hem zou moeten loskoppelen van het anderen account. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen zodat ik toch mijn nieuwe abonnement aan dit account kan toevoegen? 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo, ja ik heb ook een soort van het zelfde probleem. Ik heb een nieuwe abonnement en een nieuw account met nummerbehoud als ik deze abonnement wil toevoegen in de app met mijn nummer staat er dat dit nummer als is gekkopeld aan een andere account en dat ik eerst hem zou moeten loskoppelen van het anderen account. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen zodat ik toch mijn nieuwe abonnement aan dit account kan toevoegen? 

Hi @Linaxbk, yes, geen probleem, ik help je graag verder! Ik had je in een ander Topic al gevraagd om mij een privébericht te sturen met je gegevens. Zullen we het centraal houden in één Topic, zodat het overzichtelijk blijft? Dank alvast! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hallo,

Ik heb een zelfde probleem. Naast mijn eigen nummer had ik jaren ook het nummer van mijn (toen) minderjarige zoon op mijn naam staan. Hij had zijn eigen MyTmobile op dat nummer. Vorig jaar werd hij 18 en is zijn nummer op zijn eigen naam (dus ander klantnummer) gezet en aan zijn bankrekening gekoppeld. Facturen worden wel via hem geind en mails komen ook bij hem binnen (weliswaar beide nog met mijn naam). Nu kan hij in zijn MyTmobile zijn eigen nummer niet meer zien. En daarmee ook geen EU bundels aanschaffen. Als hij inlogt komt mijn naam en nummer in beeld. Zijn nummer toevoegen lukt niet. Onder mijn account staat alleen mijn nummer en niet meer die van hem. 

Kortom: zijn nummer is ergens aan gekoppeld, maar niemand weet waaraan. En daardoor kan dat nummer ook nergens meer aangekoppeld worden. In de shop zijn we bijna een uur bezig geweest, maar zijn er niet uitgekomen. 

Graag jullie hulp.

Groet,

Marcel

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marcello73 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Mocht er een account gekoppeld zijn dan kan ik het ontkoppelen. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Hi @Marcello73 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Mocht er een account gekoppeld zijn dan kan ik het ontkoppelen. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marcello73 

Bedankt voor je bericht! Ik heb het oude account verwijderd. Je kan nu een nieuw My T-Mobile account aanmaken en dan zou het moeten werken.

Ik hoor graag of het is gelukt!

hoe kan mijn nummer van account losgekoppeld worden

Reputatie 7
Badge +9

Hi @FloorK 

Ik kan kijken of ik daarbij kan helpen.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik controleren of er een oud account is gekoppeld aan je nummer en of ik die kan verwijderen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer