Beantwoord

My T-Mobile app werkt niet met inlognaam en wachtwoord die wel op de website werken

  • 9 June 2021
  • 7 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 2
  • is Prince of Content
  • 51 reacties

Goedemiddag. Naar aanleiding van jullie mailtjes om 2fa aan te zetten op my T-Mobile, loop ik tegen het volgende aan:

1. Ik had reeds veel eerder mijn 06 inlognaam vervangen/gekoppeld aan mijn email inlog. Nu ik voor het eerst sinds tijden weer inlogde op de website kreeg ik een rare foutmelding dat er iets niet was gelukt. Na nog een keer inloggen (met email dus) kwam ik daar wel weer in.

2. Ik heb daarna zoals geadviseerd 2fa aangezet, dat ging prima (sms ontvangen, geactiveerd, bevestigd via email)

3. Ik dacht toen, laat ik de my T-Mobile Android app ook weer eens installeren (had hem niet meer op de telefoon staan)

4. Inloggen mislukte. Na zoeken op jullie website las ik dat ik eerst 2fa moet uitzetten, dan app inloggen en dan vingerafdruk toegang aanzetten. 

5. 2fa is weer uitgezet, bevestigd wederom via emaill. Inloggen op de website werkt dan weer zonder sms.  Maar bij inloggen op de app krijg nu telkens de melding 'O nee er gaat wat mis!'

Waar kan dit aan liggen ?

Het wachtwoord is echt correct, als ik die expres foutief invul krijg ik ook een andere foutmelding.

PS ik heb de app tussendoor al 2 keer weer verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd

icon

Beste antwoord door Hajar 10 June 2021, 11:15

Bekijk origineel

7 reacties

Hier precies hetzelfde... erg irritant.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @yurgr @bazzio68 

WIj willen dit graag verder onderzoeken. Maken jullie gebruik van een Android of iOS? En kunnen jullie mij in een privebericht het nummer sturen waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan zet ik dit door naar de specialisten. 

Thanks, Ik maak gebruik van Android 11 (update 1 mei 2021) 

Pb is verstuurt.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @yurgr @bazzio68 

Kunnen jullie de laatste versie 6.3.2 van de My T-Mobile app downloaden? Die is nu beschikbaar in de playstore. Hiermee zou het opgelost moeten zijn. Ik hoor graag of dat het geval is.

Reputatie 2

Hallo Hadjar, met de nieuwe app kan ik inderdaad weer inloggen, bedankt voor de snelle aanpassing.

Probleem is inderdaad opgelost na de update van de App!

Top, bedankt voor de snelle oplossing :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +20

Wat fijn dat het is opgelost! Bedankt voor de terugkoppeling. 

Reageer