Beantwoord

T-Mobile account al gekoppeld aan ander account

  • 30 September 2022
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

icon

Beste antwoord door Raihanab 3 October 2022, 14:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Hey @Raihanab,

Bedankt voor je uitleg, ik weet precies wat er aan de hand is. Dit gebeurd eigenlijk altijd na contractovername. Als je even je 06-nummer in je profiel zet, zal ik het oude My T-Mobile account verwijderen, zodat je een nieuwe kunt maken.

Laat je het me weten als je 06-nummer erin staat? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Hey @Raihanab,

Bedankt voor je uitleg, ik weet precies wat er aan de hand is. Dit gebeurd eigenlijk altijd na contractovername. Als je even je 06-nummer in je profiel zet, zal ik het oude My T-Mobile account verwijderen, zodat je een nieuwe kunt maken.

Laat je het me weten als je 06-nummer erin staat? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

als het goed is heb ik het er nu in gezet!

 

Reputatie 6
Badge

Hi,

Yes, ik heb hem en bedankt voor je snelle (re)actie! Er stond inderdaad nog een My T-Mobile account gekoppeld aan het 'oude’ abonnement. Ik heb deze zojuist losgekoppeld en verwijderd. Via deze link kun je zo direct een nieuw My T-Mobile account aanmaken. Het kan heel even duren, voordat het systeem dit heeft verwerkt, maar meestal kun je binnen 15 minuten al een nieuw account aanmaken.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Reageer