Beantwoord

T mobile app werkt niet

  • 12 July 2021
  • 4 reacties
  • 627 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Het nieuwe inloggen werkt niet naar behoren en met regelmaat geeft de app aan dat ik geen gekoppelde abonnement heb waardoor de app onbruikbaar is. Ik kan geen wachtwoord resetten staat elke keer dat de link niet geldig is. App is zo traag dat ik helemaal gek van word.Tijd om over te stappen naar kpn. ūüėāūüėā

icon

Beste antwoord door juliank 12 July 2021, 07:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Daar is al een bestand topic voor, 

 gelieve hier een melding te maken

Ik heb tmobile thuis en mobiel. Als ik inlog via de my t- mobile app kan ik dus tussen beide kiezen als ik facturen wil zien. Thuis werkt prima maar kies ik mobiel dan krijg ik een foutmelding. Ben ik ineens niet geautoriseerd. En mag ik deze pagina niet inzien.

Beetje vreemd. Hoe krijg ik dit goed ?

Reputatie 1

Hoi @Essie40, heb je wellicht een PrePaid-aansluiting? Dan krijg je inderdaad deze melding te zien als je je facturen wilt inzien. Mocht dat niet het geval zijn, dan kijk ik graag met je mee! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer? Dan ga ik gelijk voor je op onderzoek uit!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi Pharwin.

Nee ik heb gewoon een abonnement. Ik zal mijn gegevens in een pb sturen.

Reageer