Telefoonnummer loskoppelen en koppelen lukt niet

  • 21 February 2023
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Hi! Lang verhaal kort: ik stond op naam van mijn moeder nog ingeschreven via t-mobile en heb een nieuw abonnement aangeschaft op mijn eigen naam, met nummerbehoud. ik ben dus eigenlijk binnen T-mobile overgestapt. Alleen als ik nu in mijn T-mobile account mijn nummer wil koppelen, geeft deze aan dat deze nog aan een ander account gekoppeld staat en ik deze daar eerst moet verwijderen. Zelf zou ik alleen niet weten waar en hoe ik deze kan verwijderen, sinds ik geen ander account heb. Kan iemand mij helpen?

Hajar van Odido 1 jaar geleden

Hi @daphne28 

Ik kan je daarbij verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of er een account is gekoppeld aan dat nummer en dan kan ik hem ontkoppelen. 

Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @daphne28 

Ik kan je daarbij verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of er een account is gekoppeld aan dat nummer en dan kan ik hem ontkoppelen. 

Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Reageer