Beantwoord

Problemen Odido App en Web

  • 20 April 2024
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

De app en web versie van Odido registreren niet het juiste data gebruik. Ik heb een oud T-mobile onbeperkt data abonnement met een dagelijkse bundel van 20GB en 2GB aanvullers. De 20GB is op, krijg ik netjes 2 smsjes van. Aangevuld met 2GB en dan stokt het…

De data wordt wel toegevoegd en is inmiddels opgebruikt, maar zowel de app als de webversie updaten niet. Die geven nog steeds 400+ MB data beschikbaar aan waardoor opnieuw een data aanvuller gebruiken niet mogelijk is.

De klantenservice heeft er een ticket voor gelogd, doorlooptijd 8 werkdagen (!!) is niet acceptabel.

 

Zijn er andere gebruikers die dezelfde problemen ervaren? Dit moet een groter issue zijn, niet individueel… tenzij er een blokkade is qua fair use policy, waar ik niet over geinformeerd ben.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 22 April 2024, 17:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag jsheikens, niet fijn dat dataverbruik niet goed wordt geregistreerd. Ik heb direct meegekeken en ik zie inderdaad een case (2 zelfs) voor de technische afdeling. Aan de verwerkingstijd kan ik niks doen, dus het is echt even afwachten tot zij het hebben onderzocht en opgelost. Ik hoop dat dit snel gebeurd. Mocht je volgende week woensdag nog niks hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is. Kan ook heel goed zijn dat ze jouw case eerder oppakken. Ik zal hem de komende week ook in de gaten houden voor je! 😄

Cases: 70396801 en 70396964

Reageer