Black Friday 2023

  • 20 November 2023
  • 6 reacties
  • 1616 Bekeken
Black Friday 2023
Reputatie 7
Badge +9

Waanzinnige acties en superscherpe prijzen, dat kun je de komende tijd verwachten tijdens deze Black Friday promoties!

 

Geniet tussen maandag 20 en maandag 27 november 2023 van dé beste Black Friday deals, zoals gratis aansluiten en korting op 10GB, 15GB, Unlimited Plus en Unlimited Premium.

 



Odido Mobiel

Gratis aansluiten

Krijg nog meer voordeel en sluit gratis aan tijdens de Black Friday deals!

 

Korting op 10GB, 15GB, Unlimited Plus en Unlimited Premium

Ga snel naar de webshop, want tijdens de Black Friday Deals hebben hebben we korting op verschillende bundels. Krijg nog meer korting en sluit gratis aan!

 

In de spotlight: deze toestellen wil je hebben!

Wil jij gratis aansluiten en flinke korting op 10GB, 15GB, Unlimited Plus en Unlimited Premium, maar twijfel je nog over een toestel? Geen zorgen, hier helpen we je bij. Wij zetten vier kanjers voor jou op een rijtje.
 

  • Samsung Galaxy S23, 128GB Zwart – Nu met Galaxy Watch6 40mm LTE t.w.v. € 369 cadeau!​
    • 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50
    • Toestel: € 27
    • Totaal: € 44,50
  • OPPO Reno10 Pro Grijs – Nu met OPPO Band 2 t.w.v. €79 cadeau!​
    • 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50
    • Toestel: € 26
    • Totaal: € 43,50
  • Apple iPhone 15, 128GB Zwart
    • 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50
    • Toestel: € 36,50
    • Totaal: € 54
  • Google Pixel 8 Pro, 128GB Zwart
    • 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50
    • Toestel: € 39
    • Totaal: € 56,50
  • Sim Only
    • 15GB + 120 bel/sms voor maar € 17,50


Galaxy Watch6 40mm LTE bij aanschaf van een Samsung Galaxy S23, Fold5 of Flip5

Ontvang bij aanschaf van Galaxy S23 Series, Fold/Flip5 een Galaxy Watch6 40mm LTE twv € 369 cadeau.

  • Actieperiode: 20 november t/m 27 november​ 2023
  • Claimperiode: t/m 29 januari 2024​
  • Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://www.samsung.com/nl/promo/

 

 

 

OPPO Band 2 bij aankoop van een OPPO Reno10 Pro 5G

Ontvang de OPPO Band 2 t.w.v. € 79 bij aankoop van een OPPO Reno10 Pro 5G​.

  • Actieperiode:  20 november t/m 07 januari 2024
  • Claimperiode: t/m 21 januari 2024
  • Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://promo.oppo-benelux.com

 

 

 



Odido Internet + TV
 

 

Ook bij Odido Internet + TV krijg je de beste deals, zoals;

  • Gratis aansluiten door een monteur t/m 27 november 2023
  • Glasvezel + TV - de eerste 6 maanden voor € 30


In de spotlight: deze 3 kanjers wil je hebben!

  • Samsung Galaxy Tab
    • 2B Data Only: € 7,50
    • Tab: € 6
    • Totaal: € 13,50
  • Samsung Galaxy Chromebook Go 14’’
    • 2B Data Only: € 7,50
    • Chromebook: € 8
    • Totaal: € 15,50
  • Motorola Lenovo Tab M10 3rd GEN
    • 2B Data Only: € 7,50
    • Tab: € 8
    • Totaal: € 15,50
       


FAQ

 Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Wij snappen dat je je cadeau zo snel mogelijk in handen wil hebben. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als de uiteindelijke afhandeling hiervan verloopt via de aanbieder. Neem daarom goed de actievoorwaarden door en bekijk de promo website van bijvoorbeeld Samsung of OPPO!


Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Foutje, kan gebeuren! Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op Mijn Odido om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Heb je wel al een mail van AMP gehad? Dan kan je je bestelling via mijnafspraak.nl zelf annuleren. Uiteraard gelden hier dezelfde voorwaarden van Wet Koop op Afstand!.

 

 Hoe kan ik gebruik maken van Toestelflexibiliteit?

Heb je een Sim Only, maar wil je door deze mooie aanbiedingen toch een telefoon bij je abonnement? Dat kan! Ook al is je huidige abonnement nog binnen de looptijd, met toestelflexibiliteit kun je toch verlengen. Je gaat dan een nieuw contract en een nieuwe contractperiode aan. Regel dit via onze collega's van Telesales op 0800-0092.


Ik wil graag een Early Renewal. Hoe regel ik dit?

Als je telefoon z’n laatste adem uitgeblazen heeft, wil je natuurlijk zo snel mogelijk weer connected zijn. Met Early Renewal kan dat. Je betaalt eenmalig €71,12 en je kan weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Bel onze Sales-afdeling op 0800-0092 (bereikbaar tussen 8:00 en 20:00 uur) en onze salesexperts nemen alle stappen dan met je door. Je bent dan binnen no-time weer bereikbaar! Lees hier meer over Early Renewal!

 

 Ik heb een toestel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

 

Bezorging via AMP

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Bezorging via PostNL
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 


 

Heb je nog vragen over deze Black Friday deals? Laat het ons weten in de reacties hieronder!

 

Relevante kennisartikelen

 


6 reacties

Beste medewerker van Odido,

Waar claim ik de Watch6 van Samsung? Samsung geeft bij aanvragen aan dat jullie geen deelnemende winkel zijn.

Dank voor een bericht terug. 

Met vriendelijke groet,

Job

Beste medewerker van Odido,

Waar claim ik de Watch6 van Samsung? Samsung geeft bij aanvragen aan dat jullie geen deelnemende winkel zijn.

Dank voor een bericht terug. 

Met vriendelijke groet,

Job

 

 

Dit zou ik ook graag willen weten, juist voor de watch deze telefoon uitgekozen

Beste medewerker van Odido,

Waar claim ik de Watch6 van Samsung? Samsung geeft bij aanvragen aan dat jullie geen deelnemende winkel zijn.

Dank voor een bericht terug. 

Met vriendelijke groet,

Job

 

Ik heb de oplossing gevonden. Als je via de pc op de Samsung promo site kijkt, kan je bij: Black friday: Claim hier je Galaxy Z Flip5, Z Fold5 of S23 series voordeel het alsnog invullen. Deze promo link werkt blijkbaar niet via telefoon of tablet.

Reputatie 7
Badge +16

@Marciano van Odido Kun jij bovenstaande vragen beantwoorden? 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Job021279 en @Erwinn, tof dat jullie gebruik maken van de Samsung actie! 😄

Fijn dat het is gelukt via de PC. Wel vreemd dat het via mobiel niet werkt. Job, werkt het voor jou wel als je dit via een PC of laptop probeert? Laat het me maar weten, dan geef ik het in ieder geval door bij de juiste collega's en Samsung!

Gelukt @Marciano van Odido, thanks ook @Erwinn 

Reageer