Extra's van Odido

  • 5 September 2023
  • 14 reacties
  • 4943 Bekeken
Extra's van Odido
Reputatie 6
Badge +3

Bij Odido kan je kiezen uit leuke Extra’s bij je abonnement. Daarmee kan je urenlang kijken naar bijvoorbeeld films, series en sport. Of boeken en muziek luisteren. In Mijn Odido vind je alle Extra’s op een rij. Elke Extra zet je makkelijk aan of uit. Bijvoorbeeld als je alleen even die ene favoriete serie wil kijken.

 

Kies je Extra’s met punten bij Unlimited Plus en Premium

Bij Unlimited Plus en Unlimited Premium zijn punten inbegrepen. Bij Unlimited Plus krijg je 1 punt om aan een Extra te besteden. Bij Unlimited Premium krijg je 3 punten die je aan maximaal 3 Extra’s kan besteden. Hiermee krijg je ook nog eens extra voordeel. Wissel maandelijks van Extra zonder bijkomende kosten

 

Je kan op dit moment kiezen uit: Videoland, Podimo, Deezer, Viaplay en Visual Voicemail.

HBO, SkyShowtime en Amazon Prime voegen we in de komende maanden toe.

 

Goed om te weten: ben je al geabonneerd op een Extra? Dan zet je die makkelijk over naar Odido. Zo heb je alles overzichtelijk op 1 factuur.

 

Overzicht van Extra’s

 

Videoland

Videoland is dé plek voor de beste entertainment van eigen bodem.

 

  • Videoland Basis
    Alle series, films en programma's van Videoland met reclame
  • Videoland Plus
    Alle series, films en programma's van Videoland, reclamevrij en je kunt op 2 apparaten tegelijk kijken
  • Videoland Premium
    Alle series, films en programma's van Videoland, reclamevrij  en je kunt op 4 apparaten tegelijk kijken

Videoland is dé plek voor de beste entertainment van eigen bodem. Naast bekend van hun classics, is Videoland de beste en grootste in Nederlandse true crime, Glory kickboxing, de sterkste Nederlandse drama, en de echtste reality. Kijk waar en wanneer je maar wil, op welk apparaat dan ook, tot vier schermen tegelijk. En met elke week een nieuwe lading content, raak jij nooit uitgekeken. Dus pak de drank, pop de corn, en claim de bank. Want met Videoland zit je geramd met de allerbeste Nederlandse films, series, docu’s, programma’s, concerten en sportwedstrijden.

 

  1. Stream de allerbeste Nederlandse films, series, docu’s, programma’s, concerten en sportwedstrijden.
  2. Reclamevrij
  3. Kijk offline met download-to-go

 

Podimo

Podcasts en luisterboeken voor alle luisteraars.

• Podimo Premium

Onbeperkt toegang tot exclusieve podcasts.

Luister 10 uur naar luisterboeken.

• Podimo Premium Plus

Luister onbeperkt naar al onze exclusieve shows.

Geniet onbeperkt van ons brede aanbod luisterboeken.

 

Podimo is een app met exclusieve podcasts en duizenden luisterboeken in alle genres. Podimo

biedt gepersonaliseerde aanbevelingen en afspeellijsten in de app. Daarnaast kan je jouw

favoriete shows en luisterboeken ook offline beluisteren. Of je nou thuis, in de trein of onderweg

bent. Laat je meeslepen door spannende verhalen, krijg kippenvel door de beste true crime, lach

mee met je favoriete entertainment podcast, of leer iets geheel nieuws. Podimo is er voor alle

luisteraars.

 

1. Al je favoriete podcasts, en exclusieve podcasts.

2. De populairste luisterboeken.

3. Altijd en overal luisteren en kijken via de webplayer, je tabloid of je telefoon.

 

Deezer

Ervaar de ultieme muziekbeleving met Deezer.

• Deezer Premium: maandelijkse versie

Kies en speel elk nummer reclamevrij, download je favorieten en luister offline.

Geniet van High Fidelity geluid en stream op al je apparaten.

• Deezer Family

Muziek voor iedereen.

Krijg 6 individuele accounts, allemaal met voordelen van Deezer Premium inclusief High

Fidelity geluid.

Luister tegelijkertijd op meerdere apparaten.

• Deezer Family jaarlijks

Alle voordelen van Deezer Premium nu extra voordelig bij een abonnement van minimaal

12 maanden.

Stream onbeperkt muziek op al je apparaten.

Hifi-kwaliteit: zo wil je dat je muziek klinkt.

Muziek voor het hele gezin. 6 gescheiden profielen met Deezer Family.

 

1. Luister offline naar je muziek.

2. Direct vertaalde songteksten.

3. SongCather om elke song die om je heen speelt te herkennen.

 

Viaplay

Zoek de spanning op met films, series en sport op Viaplay.

• Viaplay Flexibel

Maandelijks opzegbaar.

• Viaplay Vast

Bespaar € 2 per maand met een abonnement voor 12 maanden.

Zoek de spanning op met Viaplay.

Stream eindeloos topsport met live Nederlands commentaar en studioshows met onze

analisten. Volg onder andere de Formula 1, Premier League, Darts en Hoofdklasse Hockey.

Uitgesport? Er staan documentaires, films en series voor je klaar. Ontdek het nu. En kijk waar,

wanneer en hoe je wil.

 

1. Kijk premium live sport, documentaires en meer.

2. Eerste maand 50% korting.

3. Maandelijks opzegbaar.

 

Visual Voicemail

Visual Voicemail is een Extra waarmee je met je iPhone gebruik maakt van een visuele voicemail

inbox. Je ziet snel en makkelijk wie er heeft ingesproken. De ingesproken berichten kan je in

gewenste volgorde afluisteren, pauzeren en terugspoelen. Het afluisteren van berichten is

gratis, zowel in Nederland als in het buitenland.

Wil je de Extra toevoegen aan je abonnement? Ga dan naar Mijn Odido. De eerste 2 maanden

krijg je 100% korting op Visual Voicemail en betaal je geen € 1,99 maar € 0,00 per maand.

 

1. Je krijgt je ingesproken voicemail bericht in een sms.

2. Je kan het op elk moment bekijken.

3. Je ziet snel en makkelijk wie er heeft ingesproken.

 

Multisim

Verbreek je hardlooprecord en multitask waar je ook bent dankzij Odido Multisim. Een extra sim

speciaal voor je smartwatch. Zo blijf je zonder telefoon verbonden en beantwoord je berichten

vanaf je pols. Multisim is alleen los te bestellen, niet i.c.m. punten.

 

Wifi Plus

Bij Odido krijg je standaard uitstekende wifi. Wil je wifi tot in de kleinste hoekjes van je huis? Dan

hebben we Wifi Plus voor je. Deze wifiversterker zorgt dat je altijd het allerbeste signaal krijgt,

waar je ook in huis bent. Zo geniet je in elke kamer van stabiel internet. Wifi Plus kan je alleen

bestellen wanneer je ook een abonnement van Odido voor thuis hebt.

 

HBO Max (binnenkort beschikbaar)

Ontdek de verhalen die je raken.

• HBO Max Standaard

• Jaarabonnement

Bespaar € 35,89/jaar

1 makkelijke jaarlijkse betaling

Het beste entertainment voor het hele gezin. Het aanbod van HBO Max is alles van HBO en nog

veel meer. Je vindt er de bekende HBO Originals series, Max Originals, de nieuwste Warner

Bros. en DC-films en de leukste content voor de kids van Cartoon Network.

 

1. HBO Originals series

2. Warner. Bros films

3. Max Originals series

4. Kids content

 

SkyShowtime  (binnenkort beschikbaar)

SkyShowtime is een splinternieuwe streamingdienst met een unieke catalogus die barst van de

spannende en boeiende content. Stream nieuwe en exclusieve series en films, entertainment

voor kinderen en de hele familie, waargebeurde verhalen en documentaires en een bibliotheek

boordevol favorieten van vroeger en nu.

• Maandelijks opzegbaar abonnement

Exclusieve series en nieuwe films om meteen te streamen.

Al je favorieten in een schitterende collectie. Komedies, drama’s, familiefilms en

documentaires.

Stel tot wel 5 profielen in, inclusief kinderprofielen.

Onbeperkt downloaden en streamen tot wel 3 schermen tegelijkertijd.

Een eenvoudig abonnement dat elk moment opzegbaar is.

• Jaarabonnement

Bespaar meer dan 33%. Krijg 12 maanden voor de prijs van 8.

SkyShowtime is een splinternieuwe streamingdienst waar wereldberoemde studio’s en ’s

werelds beste verhalenvertellers op 1 plek samenkomen, van Universal Pictures, Dreamworks,

Sky Studios en Peacock tot Nickelodeon, SHOWTIME®, Paramount+ en ParamountPictures.

 

1. Iconisch entertainment van wereldberoemde studio’s.

2. Splinternieuwe exclusieve series en topfilms.

3. Entertainment voor de hele familie.

 

 

Veel gestelde vragen

 

Hoe neem ik een Extra?

Kies de Extra die je wil bij het afsluiten van je abonnement. Of later in Mijn Odido. Kan allebei. Je krijgt een e-mail met een handig stappenplan om de Extra te activeren.

 

Ik heb al een Extra. Kan ik dezelfde Extra gebruiken bij Odido?

Ja. Heb je al Videoland, Podimo of Viaplay, dan neem je je account gewoon mee naar Odido.

 

Kan ik ook zonder punten Extra's afsluiten naast mijn abonnement?

Ja, je kan ook zonder punten Extra's naast je abonnement hebben. Dan betaal je ervoor.

 

Punten inwisselen voor een Extra. Hoe werkt dat?

Wissel je punten in voor Extra's bij het afsluiten van je Unlimited Plus of Unlimited Premium abonnement. Of later, in Mijn Odido. Zo gedaan.

 

Zit ik vast aan een Extra?

Nee, je kan de Extra's elke maand opzeggen. Bij Deezer en Viaplay kan je ook voor een variant kiezen waarbij je het niet elke maand kan opzeggen, maar voor minimaal 12 maanden koopt. Die is goedkoper.

 

Ik wil een Extra, maar ik heb nog geen account bij de dienst. Is dat erg?

Nee, je hoeft nog geen account te hebben. Als je een Extra koopt in Mijn Odido krijg je een activatielink. Daarmee maak je een account aan.

 

Het lukt niet om in te loggen bij de Extra. Wat nu?

In Mijn Odido vind je een link waarmee je je aanmeldt bij de Extra. Of koppel met deze link je account dat je al hebt van de Extra. Kom je er niet uit? Kan gebeuren. Laat het ons weten via reactie of nieuw topic, dan kijken we met je mee.

 

 

Kan ik een Extra nemen en die voor een deel met punten betalen?

Ja, bij sommige Extra's wel. Het hangt af van de Extra en van hoeveel punten je hebt. Kijk in Mijn Odido wat er kan.

 

Ik wil een Extra, maar ik heb nog geen account bij de dienst. Is dat erg?

Nee, je hoeft nog geen account te hebben. Als je een Extra koopt in Mijn Odido krijg je een activatielink. Daarmee maak je een account aan.

 

Heel veel plezier met de Extra's. Heb je vragen? Laat het ons weten!

 

Neem ook een kijkje op de Tele2 Community: Hallo, wij zijn Odido. | Tele2 Forum.

 

Service | Odido

Neem ook een kijkje in onze andere speciale Odido topics: 

Iedereen Unlimited met Samen Unlimited. | Odido community 

Nieuw portfolio Odido Internet + TV! | Odido community


Hallo, wij zijn Odido. | Odido community

 

 


14 reacties

Reputatie 2

Kan iemand ook een “lijstje” maken met kosten qua punten en wat je krijgt? Videoland heeft 3 pakketten. Maar hoe werkt dit dan als je een hoger pakket wilt. En zijn alle diensten 1 punt?

 

Voor oude T-mobile klanten die “nog” niet over zijn Odido is dit heel onduidelijk en kunnen we dit ook nergens vinden op de site. Althans ik niet. 

Reputatie 1

Wordt gebracht als een mooi aanbod maar Netflix is verdwenen. Slechte zaak.

Wordt gebracht als een mooi aanbod maar Netflix is verdwenen. Slechte zaak.

en ook andere Extra's zoals
Onbeperkt bellen vanuit NL naar EU + VS  (was/is voor mij belangrijk) maar goed dat betekent dus voor mij niet meer verlengen anders ben ik die ook kwijt

Komt, allemaal goed hoor hopenlijk geen zorgen! iedereen..

 

🙏🏼

 

¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

 

Kan iemand ook een “lijstje” maken met kosten qua punten en wat je krijgt? Videoland heeft 3 pakketten. Maar hoe werkt dit dan als je een hoger pakket wilt. En zijn alle diensten 1 punt?

 

Voor oude T-mobile klanten die “nog” niet over zijn Odido is dit heel onduidelijk en kunnen we dit ook nergens vinden op de site. Althans ik niet. 

Visual Voicemail: 1 punt

Deezer:

Premium: 2 punten

Family: 3 punten

Videoland:

Basis: 1 punt

Plus: 2 punten

Premium: 3 punten

Podimo:

Premium: 1 punt

Premium Plus: 2 punten

Viaplay: 3 punten


Dit kan je zien als je het Unlimited Premium abonnement selecteert en door gaat met bestellen (je hoeft niet eerst je gegevens in te vullen om het te zien, dus dit kan je zonder zorgen doen).

Je kan alle abonnementen ook zonder punten (voor de normale prijs) betalen via je Odido factuur.

Reputatie 3

Wordt gebracht als een mooi aanbod maar Netflix is verdwenen. Slechte zaak.

en ook andere Extra's zoals
Onbeperkt bellen vanuit NL naar EU + VS  (was/is voor mij belangrijk) maar goed dat betekent dus voor mij niet meer verlengen anders ben ik die ook kwijt

@Sixie Onbeperkt bellen van NL naar EU, VS, Zwitserland & Turkije zit inbegrepen bij Unlimited Premium. Bij Unlimited Plus (1 stap omlaag) zit 120 minuten inbegrepen voor hetzelfde verhaal.

 

Is het ook mogelijk om met 1 hoofd unlimited plus abonnement en 2 unlimited samen abonnementen de 3 punten die je dan samen hebt samen te besteden aan bijvoorbeeld 1 videoland premium abonnement (kost 3 punten)? Of zijn de punten in dat geval dan enkel individueel te besteden aan 3 extra's van 1 punt elk?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GForce2607, tof dat je met twee anderen Unlimited Samen deelt! Uit verschillende abonnementen de punten samenvoegen om te besteden aan een extra is niet mogelijk. Deze zijn inderdaad indvidueel te besteden. Heb je al een andere extra dienst op het oog? 😄

@Marciano van Odido, we zijn ons op dit moment aan het oriënteren wat ons volgende abonnement gaat worden. Als we de kosten van ons Videoland er uit kunnen halen is dat natuurlijk extra gunstig😉

Leuke mogelijkheden met de punten voor extra's. Maar wel een probleem : ik heb net verlengd en gekozen voor Deezer maar bij de bevestiging van mijn verlenging zag ik dat ik in plaats daarvan Videoland heb als extra. Dat is de bedoeling niet en ik wil het graag meteen omruilen. Deze community is trouwens de enige mogelijkheid die ik vond om iemand daarover te vragen

Weet iemand hoe ik kan wisselen? Of een medewerker vragen om het om te zetten? 

Reputatie 1

Volgens mij zat het ESPN pakket toch bij de extra's. Voor het afsluiten van mijn abonnement zag ik dat bij de extra's en nu niet meer. Of ben ik nou gek?

Reputatie 7
Badge +14

ESPN staat niet bij de unlimited product informatie of in de openingspost van dit topic aangegeven.  In de openingspost was HBO max nog 'binnenkort mogelijk" dat is nu inmiddels volledig mogelijk. 

Whenever I try to activate Podimo as one of my extra’s, I get this
 

Let op!

Op dit moment is deze dienst niet beschikbaar. Probeer het op een later moment nog een keer.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Anas ElGohary, I don't think Podimo is available as a streaming service as of yet. 

Reageer