Haastmakers: Deals die je niet kan laten liggen.

  • 9 January 2024
  • 7 reacties
  • 1080 Bekeken
Haastmakers: Deals die je niet kan laten liggen.
Reputatie 7
Badge +9

Onze Haastmakers zijn verlengd t/m zondag 25 februari!
 

Van maandag 8 januari t/m zondag 18 februari geniet je voor maar liefst 6 weken lang van deals die je niet kan laten liggen tijdens de Haastmakers. Bij Odido zit je goed. We hebben een abonnement voor iedereen. Zodat iedereen kan meedoen.
 

Met onze Haastmakers krijg je tijdelijk extra veel voordeel. Een voordelig mobiel abonnement met telefoon of een extra voordelige Sim Only. Aansluiten is gratis. Neem je ook Glasvezel + TV met een goede aanbieding? Slim, dan combineer je meerdere abonnementen op hetzelfde adres en krijg je ook nog eens elke maand Klantvoordeel.
 



Mobiel

Wil je profiteren van extra veel voordeel én gratis aansluiten? Bestel dan tussen 8 januari en 18 februari 2024 een van onze Haastmakers. We zetten ze hieronder voor je op een rijtje.
 

Apple iPhone 15 128 GB

Nu tot € 145 voordeel

bij de iPhone 15 met 2-jarig 10 GB abonnement.* Spikslinterwow.

  • 10 GB + 120 min. Bellen: € 15
  • Toestelkrediet: € 36,50
  • Totaal: € 51,50 p/m

Ga snel naar Odido.nl.

 

* Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 60 korting op de iPhone 15 128 GB (normaal € 876) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl. (Onder voorbehoud van zet- en drukfouten.)

 

Samsung Galaxy S23 128 GB

Nu tot € 253 voordeel

bij de Samsung Galaxy S23 met 2-jarig 10 GB abonnement.*

  • 10 GB + 120 min. Bellen: € 15
  • Toestelkrediet: € 25
  • Totaal: € 40 p/m

Ga snel naar Odido.nl.

 

* Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 168 korting op de Samsung Galaxy S23 128 GB (normaal € 768) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl. (Onder voorbehoud van zet- en drukfouten.)

 


 

Ontvang bij aanschaf van Galaxy 23 Series, Fold/Flip5 een Galaxy Watch4 40mm LTE cadeau t.w.v. € 269 cadeau.

  • Promoperiode: 18 december t/m 14 januari 2024
  • Registreren: t/m 14 maart 2024
  • Claim jouw cadeau via deze pagina

 

OPPO Reno10 Pro

Gratis aansluiten

bij de OPPO Reno10 Pro.

  • 10 GB + 120 min. Bellen: € 15
  • Toestelkrediet: € 25
  • Totaal: € 40 p/m

Ga snel naar Odido.nl.


Google Pixel 8 Pro 128 GB

Nu tot € 205 voordeel

bij de Google Pixel 8 met 2-jarig 10 GB abonnement.*

  • 10 GB + 120 min. Bellen: € 15
  • Toestelkrediet: € 24
  • Totaal: € 39 p/m

Ga snel naar Odido.nl.

 

* Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 120 korting op de Google Pixel 8 128 GB (normaal € 696) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl. (Onder voorbehoud van zet- en drukfouten.)

 

Sim Only

Unlimited vanaf € 25/mnd

met 2-jarig Sim Only abonnement.*

Ga snel naar Odido.nl.

 

* I.c.m. Unlimited Start: Incl. toegang tot 5G (10 Mbit/s), onbeperkt data in NL (+25 GB EU), onbeperkt bellen/SMS in NL en EU, m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Na 24 mnd betaal je min. € 25/mnd. Check alle voorwaarden op Odido.nl.

 


 

Tablets

Ben je op zoek naar een nieuwe tablet? Bestel 'm tijdens onze Haastmakers voor extra veel voordeel. We zetten 3 toppers voor je op een rijtje.
 

Samsung Galaxy Tab A9

Samsung Galaxy Tab A9

  • 2GB Data Only: € 7,50
  • Toestel: € 9
  • Totale maandkosten: € 16,50

Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets.

 

Samsung Galaxy Chromebook Go 14'’

Samsung Galaxy Chromebook Go 14’’

  • 2GB Data Only: € 7,50
  • Toestel: € 10
  • Totale maandkosten: € 17,50

Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets.

 

Motorola Lenovo Tab M10 3rd GEN

Motorola Lenovo Tab M10 3rd GEN

  • 2GB Data Only: € 7,50
  • Toestel: € 6
  • Totale maandkosten: € 13,50

Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets.

 


 

Glasvezel + TV

 

 

Ook voor Glasvezel + TV zit je goed tijdens onze Haastmakers. Stap nu over en krijg extra veel voordeel.
 

De eerste 8 maanden voor € 30/mnd (nu gratis aansluiten)

bij Glasvezel + TV, tot wel 2 Gbit/s.*

Ga snel naar Odido.nl/internet-en-tv.

 

* Getoond aanbod is i.c.m. 1-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 8 mnd betaal je min. € 50/mnd (voor 100 Mbit/s). Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl.

 

De eerste 8 maanden voor € 25/mnd (nu gratis aansluiten)

bij Glasvezel + TV, tot wel 2 Gbit/s.**

Ga snel naar Odido.nl/internet-en-tv.

 

** Getoond aanbod is i.c.m. 1-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 8 mnd betaal je min. € 45/mnd (voor 100 Mbit/s). Getoonde verlaagde prijzen gelden zolang je deze met een mobiel abonnement op hetzelfde adres combineert in Klantvoordeel, het voordeelprogamma van Odido. Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl

 

 

Heb je nog vragen over onze Haastmakers? Laat gerust een reactie achter. We helpen je graag verder! 

 


7 reacties

Reputatie 2

Ik was zo’n haast maker maar net iets te haastig. 27 december 2023 heb ik mijn contract laten opzeggen bij mijn oude provider en kreeg op 30 december goedkeuring dat ik over ga naar Odido (aansluiting was dan ook op 30 januari 2024). Jawel, ik was dus een haast maker want ik heb nu 6 maanden met korting ipv 8 maanden. Odido is wel zo aardig geweest om mijn aansluitkosten niet in rekening te brengen, dat bespaard me toch weer een paar tientjes. 

Zo is er altijd wel weer wat als je over gaat stappen. Dan denk je dat je net op het goede moment over stapt maar dat was het niet. Hoe dan ook, ik ben wel super tevreden met mijn overstap en Odido is toch zo vriendelijk geweest om geen aansluitkosten te rekenen. Bedankt Odido, het voelt weer als thuis komen (jawel, was al jaren klant bij T-Mobile maar ben even vreemd gegaan met een andere provider). 

Nu alles bij Odido (mobiel en internet thuis), ben tot nu toe erg tevreden 😁😋

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @MobielApple, welkom terug bij onze Odido familie! Leuk dat je nu weer bij ons bent met zowel je mobiele als thuis-abonnement en nog fijner om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor je bericht. Zo sluit ik de werkdag leuk af! Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar.

Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😁

Hoi,

Tot hoever in de toekomst kan ik mij aanmelden?
Zit nu nog aantal maanden bij KPN maar vind de glasvezel + tv aanbieding wel interessant....

 

Reputatie 2

Hoi,

Tot hoever in de toekomst kan ik mij aanmelden?
Zit nu nog aantal maanden bij KPN maar vind de glasvezel + tv aanbieding wel interessant....

 

Je hebt een maand opzegtermijn bij je oude provider. Mocht je nu contract vrij zijn dan kan je nu je aanvraag doen bij Odido en dan over een maand kan je overstappen (omdat je dan een maand opzegtermijn hebt).

Heb je nu nog een contract lopen en zit je daar nog een tijdje aan vast, dan kan je pas opzeggen 1 maand voor einde contract. Je kan wel eerder opzeggen maar dan heb je kans dat KPN je extra kosten in rekening brengt, dat zou ik niet doen. Dus eerst even controleren of je nu nog vast zit aan je contract of dat je al contract vrij bent (dat is meestal na 1 of 2 jaar). 

Hoi,

Tot hoever in de toekomst kan ik mij aanmelden?
Zit nu nog aantal maanden bij KPN maar vind de glasvezel + tv aanbieding wel interessant....

 

Je hebt een maand opzegtermijn bij je oude provider. Mocht je nu contract vrij zijn dan kan je nu je aanvraag doen bij Odido en dan over een maand kan je overstappen (omdat je dan een maand opzegtermijn hebt).

Heb je nu nog een contract lopen en zit je daar nog een tijdje aan vast, dan kan je pas opzeggen 1 maand voor einde contract. Je kan wel eerder opzeggen maar dan heb je kans dat KPN je extra kosten in rekening brengt, dat zou ik niet doen. Dus eerst even controleren of je nu nog vast zit aan je contract of dat je al contract vrij bent (dat is meestal na 1 of 2 jaar). 

Ik heb nog een contract bij KPN.
Tot ergens in Juli.
Deze ga ik ook gewoon uitzitten.

Mijn vraag is dus kan ik nu alvast bestellen met aansluitdatum eind Juli?
Of is dat te ver weg?
En hoever van te voren kan ik me aanmelden?
Dan kan ik daar rekening mee houden als er weer een aanbieding komt. (mocht het voor deze actie te ver vooruit liggen)

Reputatie 2

Hoi,

Tot hoever in de toekomst kan ik mij aanmelden?
Zit nu nog aantal maanden bij KPN maar vind de glasvezel + tv aanbieding wel interessant....

 

Je hebt een maand opzegtermijn bij je oude provider. Mocht je nu contract vrij zijn dan kan je nu je aanvraag doen bij Odido en dan over een maand kan je overstappen (omdat je dan een maand opzegtermijn hebt).

Heb je nu nog een contract lopen en zit je daar nog een tijdje aan vast, dan kan je pas opzeggen 1 maand voor einde contract. Je kan wel eerder opzeggen maar dan heb je kans dat KPN je extra kosten in rekening brengt, dat zou ik niet doen. Dus eerst even controleren of je nu nog vast zit aan je contract of dat je al contract vrij bent (dat is meestal na 1 of 2 jaar). 

Ik heb nog een contract bij KPN.
Tot ergens in Juli.
Deze ga ik ook gewoon uitzitten.

Mijn vraag is dus kan ik nu alvast bestellen met aansluitdatum eind Juli?
Of is dat te ver weg?
En hoever van te voren kan ik me aanmelden?
Dan kan ik daar rekening mee houden als er weer een aanbieding komt. (mocht het voor deze actie te ver vooruit liggen)

Ga je voor InternetInternet + TV of voor Alles-in-1 met Internet + TV + Vast Bellen? Kies een aansluitdatum die minimaal 15 en maximaal 112 dagen in de toekomst ligt, dan weet je zeker dat je gebruik kan maken van onze Overstapservice.

Zie deze pagina van Odido: https://www.odido.nl/internet/overstappen 

Dankje!

Reageer