Beantwoord

Nieuws info.

  • 1 November 2023
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

  • is Prince of Content
  • 29 reacties

Beste lezers c.q. Odido,

 

Ik kijk dagelijks op vele sites van Odido en zeker die van newsroom met de sub pagina's:

Perscontact, perskit en onze merken.

 

Of ik heb niet de goede websites of vanaf 10 augustus 2023 zijn er geen nieuwtjes meer te melden.

wij zijn op 10 augustus 2023 overgestapt van Ziggo naar T-Mobile c.q. Odido en vanaf deze datum zijn er geen nieuws c.q. info berichten binnen gekomen via de mail, post enz.

Alleen dat T-Mobile een nieuwe naam heeft.

 

Is er bij Odido een webpagina waar alle nieuws opstaat ??.

icon

Beste antwoord door eric 1 November 2023, 11:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Regt ,

Die pagina is er zeker. KLik hier.

 

Hallo Eric,

Bedankt voor de tip. Deze pagina behoort ook tot mijn dagelijkse pagina bezoeken.

 

Als je nu naar de pagina gaat met mijn account en vervolgens naar privacy instellingen, dan kun je vervolgens diverse zaken aanpassen zoals:

  • Aanbiedingen van Odido
  • Aanzetten van: sms, e-mail, post en bellen voor het krijgen van info
  • De nieuwsbrief
  • Wat nu jammer is ik heb dit alles meteen 10 augustus 2023 aangezet maar nog 0,0 nieuws mogen ontvangen. Je zou toch zeggen een bedrijf als Odido met miljoenen klanten zowel mobiele als vaste telefoon, tv en internet aansluitingen, er moet elke dag wel iets nieuwsinfo te versturen vallen.
  • Maar nee sinds 10 augustus 2023 nog niet een informatie berichtje mogen ontvangen jammer genoeg.
  • Er wordt dagelijks hard gewerkt aan zowel het mobiele als het vaste netwerk van Odido nooit geen informatie berichtje.
  • Ik dacht dat Odido vol informatie zou zitten als vooruitstrevende provider maar nee. echt jammer. 
Reputatie 7
Badge +14

Odido is pas sinds 5 september Odido. Omdat andere mensen juist zich dood ergeren aan nieuwsbrieven is in de portal een opt-out gecreerd. Dit wil inderdaad niet zeggen dat anderen direct allerlei materiaal teogestuurd krijgt. 

Ook onder T-Mobile werd er niet (te) vaak wat gestuurd. Zoals gezegd, je kunt het nieuws volgen in de newsroom en op het forum. Beetje PULL in plaats van PUSH dus.

Reageer