Sticky

Vier Koningsdag met ons en win leuke prijzen. Verlengd tot vrijdag 3 mei!

  • 23 April 2024
  • 35 reacties
  • 1164 Bekeken
Vier Koningsdag met ons en win leuke prijzen. Verlengd tot vrijdag 3 mei!
Reputatie 6
Badge +2

Bijna is het weer zo ver, 27 april viert heel Nederland feest want het is de verjaardag van onze Koning Willem-Alexander!

 

Om dit te vieren nodigen wij jullie uit om deel te nemen aan deze speurtocht. Wij vinden namelijk dat niet alleen de Koning een cadeautje verdient. 
 

Een wedstrijd kan natuurlijk niet gespeeld worden zonder prijs. Wil jij kans maken op een digitale VVV-bon? Lees dan snel verder!

 

 

In verschillende kennisartikelen in onze Wiki hebben wij kroontjes verstopt. In totaal kun je er 5 vinden. De kroontjes zien er zo uit:

 

 KONING

 

 

Ieder hierna volgend kroontje correspondeert met een letter en deze letters vormen een 5-letterwoord. De letters staan natuurlijk niet altijd in de juiste volgorde. Het hangt er maar net van af welk kroontje jij tegenkomt. Wees er snel bij, want de eerste 3 Community members die het juiste antwoord hebben gevonden zijn de gelukkige winnaars van het spel!

Heb je alle kroontjes gevonden en denk je het juiste woord te hebben? Geweldig!

 

Klik op de onderstaande link om jouw antwoord aan ons door te geven. Vergeet niet om ook je Community profielnaam in te vullen. https://iuhekqj330n.typeform.com/to/jwjfq8oR

 

 

 

Tip 

Het woord onder het eerste kroontje hierboven is clickable en start je zoektocht naar alle andere kroontjes. 

 Zodra je in de startomgeving beland bent, kun je daar op zoek gaan naar de 5 kroontjes die elk gepaard gaan met een letter. 

Check ook de reacties en spoiler tags in de kennisartikelen! 😉

 

 

 

 

 

 

 

Heb jij als aller 1e het juiste woord gevonden en de info ingevuld via de link? Gefeliciteerd! Je wint een VVV-bon t.w.v. € 30. 

 

 

 

 

 

Heb jij de 2e plaats bemachtigd? Dan ontvang je een VVV-bon t.w.v. € 15 gefeliciteerd!

 

 

 

 

 

Ook voor de 3e snelste speler valt er een mooie prijs te winnen. Gefeliciteerd! Je ontvangt een VVV-bon t.w.v. € 10.

 

 

 

 

Spelregels  

  • Degene die het snelst alle kroontjes vindt en het juiste woord raadt én als eerste de link gebruikt heeft om het antwoord en de profielnaam in te vullen, is de winnaar van de wedstrijd. De 2e plek gaat naar de 2e snelste speler en de 3e plek naar de 3e snelste speler.
  • Alleen antwoorden die zijn ingezonden via de link worden meegeteld. Vergeet niet om ook je Community profielnaam in te vullen. 
  • Heb je alle kroontjes gevonden en denk je het juiste woord te hebben? Plaats dan ‘GEVONDEN’ als reactie in dit topic. 
  • Het is niet toegestaan om het geraden woord in de reacties of ergens anders op de Community te plaatsen. Indien dit wel gebeurt, wordt de post onmiddellijk verwijderd en ben je vanzelfsprekend gediskwalificeerd. 
  • Medewerkers van Odido zijn uitgesloten van deelname.
  • De winnaars worden in dit topic bekendgemaakt op maandag 29 april om 12:00. Daarnaast ontvangen zij een privébericht over het ontvangen van de gewonnen prijs.

 

Klink op de onderstaande link om jouw antwoord aan ons door te geven. Vergeet niet om ook je Community profielnaam in te vullen. https://iuhekqj330n.typeform.com/to/jwjfq8oR

 


35 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Succes allemaal! Ik heb al 2 kroontjes gevonden

Reputatie 7
Badge +16

Succes allemaal! Ik heb al 2 kroontjes gevonden

Wow, lekker snel Cris! 😄👍👍

Veel succes allemaal!

Reputatie 7
Badge +6

GEVONDEN!

Toegegeven, ik heb er maar 4 gevonden, maar daarmee is naar mijn weten maar één woord mogelijk, dus ik ga er gewoon voor. Fingers crossed dat ik de eerste ben. :-D

Succes!

Reputatie 7
Badge +16

Wow, dat is echt bizar snel! Ik ben heel benieuwd (in de PB's) naar welk kroontje (letter) nog ontbrak, want volgens mij hadden het ook nog andere woorden kunnen zijn - tenzij je 1 specifieke letter nog niet had haha.

We gaan nog niet verklappen of je daadwerkelijk de 1e bent, maar dat je snel bent, staat buiten kijf. Klasse! 🥳

Reputatie 7
Badge +14

Nou, mijn ingezonden antwoord moet het zijn. (denk ik). Mijn prijs is voor @Cristien 

Reputatie 7
Badge +14

@eric duimen dat je het goed had! ☺️🌹

Reputatie 7
Badge +16

Nou, mijn ingezonden antwoord moet het zijn. (denk ik). Mijn prijs is voor @Cristien 

Sorry ik moet heel flauw zijn en dit afkeuren: het is niet toegestaan om je prijs weg te geven! 😊 Wel superlief dat je aan een ander denkt natuurlijk; dat valt te prijzen!

Reputatie 7
Badge +14

Ok, no worries. Maar ik heb toch verkeerd gegokt met mijn inschrijving. Met nog een nieuwe gevonden letter past het niet.. Dus allemaal… kansen en mooie prijzen zijn nog beschikbaar!

Reputatie 7
Badge +16

Haha lekker bezig! Alles ligt nog open en er is nog ruim de tijd om je antwoord in te dienen @all. Veel plezier! 

Reputatie 6
Badge +2
Tip! 

Heb je bijvoorbeeld al een kroontje gevonden in subcategorie ‘Wifi’ in de Wiki?

Dan kan je jouw focus leggen op een andere subcategorie binnen de Wiki pagina. 

Je vindt namelijk maar 1 kroontje per subcategorie.

Veel speurplezier! 😉

Reputatie 6
Badge +2
Tip! 

Op het forum, waar netwerkpraatjes ontstaan,

In 'Eigen modem', daar moet je zijn voortaan.

Blader door de reacties, geen haast of spijt,

1, 2, 3, 4, is het kroontje hier?

Reputatie 7
Badge +9

  

Tip #2

"In de Wiki, een plek vol weetjes en meer. 

In 'Hoe gaan we met elkaar om' ligt iets neer. 

Open de tekst, kijk niet te snel voorbij. 

Daar glanst het eerste kroontje, vlak voor je, blij." 
 



Hierbij nog 1 tip van mij voor het vinden van alle kroontjes. Fijne Koningsdag allemaal en een heel fijn weekend! 😎

Reputatie 7
Badge +14

En en heeft iemand het geraden? 😂

Reputatie 7
Badge +4

Tip #3

"In 'Van bestelling tot installatie', waar verhalen ontstaan,

In de eerste modbreak, daar moet je voortaan gaan.

Het volgende kroontje schuilt in de eerste straal licht,

In de modbreak schittert het, zo'n prachtig gezicht.’’

Reputatie 7
Badge +14

Drie letters gevonden maar kom geen stap verder. De tips helpen echt😂

Wie durft?

Reputatie 6
Badge +2

Hebben jullie allemaal genoten van Koningsdag? Wij zeker wel!

Zoals beloofd, wordt vandaag de winnaar van de Koningsdagspeurtocht bekendgemaakt.

Nu realiseren wij ons dat we de kroontjes misschien net iets te goed hebben verstopt. Om er toch voor te zorgen dat er nog een 2e en 3e winnaar zijn, hebben wij besloten om de speurtocht nog niet af te sluiten. Wat betekent dit? Je kunt nog tot vrijdag 3 mei kans maken op geweldige prijzen!

Dan nu het moment waar we allemaal op hebben gewacht: @TMTV van harte gefeliciteerd met de 1e prijs! Je hebt ons moderatieteam enorm verbaasd met hoe snel jij alle kroontjes hebt gevonden en het juiste woord hebt geraden. Echt klasse! 😀

Het juiste woord kunnen we dus nog niet verklappen, maar we kunnen wel vertellen dat dit niet ‘ODIDO’ is. Heel veel succes allemaal met verder speuren! 

Tip! Wil je het topic in de gaten houden om de hints te kunnen volgen? Plaats dan een reactie of druk op het sterretje onderaan de openingspost om het topic te volgen. 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@TMTV  Goed gedaan jochie 😂🌺

Reputatie 7
Badge +14

Gefeliciteerd @TMTV 

Reputatie 7
Badge +6

Woohoo! 🎉🎊

Dank voor de felicitaties @Cristien en @eric. Het viel niet mee om de letters te vinden, maar het moeilijkste moet nog komen: wat ga ik met die VVV-bon doen? ;-)

Reputatie 7
Badge +14

Woohoo! 🎉🎊

Dank voor de felicitaties @Cristien en @eric. Het viel niet mee om de letters te vinden, maar het moeilijkste moet nog komen: wat ga ik met die VVV-bon doen? ;-)

Ik koop er altijd een Apple kaart voor. Of bewaar de bon voor een verjaardag 

 

Reputatie 6
Badge +2
Tip! 

Waar TV-gesprekken klinken als een feest,

Daar, op pagina twintig, is het kroontje het meest.

Zoek tussen de reacties, niet te vlug,

Het tweede kroontje wacht op een slimme plug.

Reputatie 7
Badge +14

Dank weer een letter gevonden. Nu die laatste nog

Reputatie 7
Badge +14

🤩

Reputatie 6
Badge +2

@Cristien Je antwoord is gelukkig goed binnengekomen! Dank je wel voor het doorgeven, de link werkt nu weer. 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Cristien Je antwoord is gelukkig goed binnengekomen! Dank je wel voor het doorgeven, de link werkt nu weer. 

 

Maar nu de laatste hint 🕵️‍♀️ nog

Reageer