Wijzigingen Viaplay 2024

  • 21 February 2024
  • 5 reacties
  • 1373 Bekeken
Wijzigingen Viaplay 2024
Reputatie 7
Badge +8

Viaplay past vanaf 25 februari een paar dingen aan in het Viaplay abonnement. We hebben hier geen invloed op, maar we brengen je wel hiervan op de hoogte. In dit topic vertellen we je wat er precies verandert!

 


 

Toegang tot F1 TV Pro

Goed nieuws voor F1 fans. Voor het race seizoen van 2024 krijg je naast je gewone Viaplay abonnement toegang tot F1 TV Pro. Een leuk gratis extraatje. Je krijgt ook nog een aparte e-mail over hoe je toegang krijgt tot het 2024 FIA Formula One World Championship. 

Zo activeer je je F1 TV Pro account met Viaplay

  1. Ga naar f1.com/viaplay
  2. Maak een F1 account aan of log in op je bestaande account.
  3. Volg de aanwijzingen en koppel je Viaplay account aan je F1 account.

Je Viaplay wachtwoord vergeten? Kan gebeuren. Je kan hier een nieuwe aanmaken. Koppel daarna de accounts op f1.com/viaplay. Veel kijkplezier.

 

Kanaal 140 stopt

Viaplay stopt met het Viaplay Xtra kanaal in Nederland. Je kan vanaf dit seizoen dus niet meer op kanaal 140 naar de kwalificaties en live races kijken. Je kan ze wel volgen in de Viaplay App. Download de app op je smart‑tv, Odido Mediabox of stream vanaf je telefoon met Chromecast naar je grote tv‑scherm.

 

Zelfde wedstrijd, zelfde IP-adres

Vanaf 25 februari kan je hetzelfde live sportevenement kijken op 2 apparaten tegelijk, zolang ze verbonden zijn met hetzelfde IP‑adres. Verschillende IP‑adressen? Dan kan je alleen verschillende live sportevenementen tegelijk streamen. Of niet‑live content, films en series.

 

Benieuwd naar meer informatie over Viaplay bij Odido? Bekijk dan ook snel dit topic: Alles over Viaplay bij Odido | Odido community.

 

Benieuwd naar alles over de F1 en de kalender met alle races en courses? Neem dan ook een kijkje in onze blog: Zo kan je Formule 1 live kijken in 2024. | Odido Blog.

 


5 reacties

That’s great news! Amazing information you have shared with us. Keep sharing this kind of post. 

Hallo Demi,

Een vraagje over de veranderingen.

wij ervaren sinds kort dat we geen series op viaplay kunnen kijken via de viaplay-app (chromecast). Is dit ook een wijziging die is doorgevoerd?

Als we via de viaplay-app de serie aanklikken krijgen we de melding dat viaplay de content niet kan ophalen.

Streamen vanaf de iPad en de viaplay-app naar de chromecast werkt wel.

graag je reactie?

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Duurzaam, zeer begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben! Op dit moment is onze collega Demi niet aanwezig. Ik zal haar alvast taggen, dan zal ze zo spoedig mogelijk (na het weekend) bij je terugkomen met een reactie! @Demi van Odido 😊

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Duurzaam, alle wijzigingen die er zijn, kun je hierboven in de openingspost lezen. 

Wat ik wel heb begrepen afgelopen vrijdag was dat Viaplay een bug had in versie 6.8. De app updaten naar versie 6.8.2 heeft wat problemen opgelost. Ik weet niet 100% zeker of dit ook geldt voor het probleem die jij omschrijft, maar het is zeker het proberen waard! 😁

Hi @Duurzaam, alle wijzigingen die er zijn, kun je hierboven in de openingspost lezen. 

Wat ik wel heb begrepen afgelopen vrijdag was dat Viaplay een bug had in versie 6.8. De app updaten naar versie 6.8.2 heeft wat problemen opgelost. Ik weet niet 100% zeker of dit ook geldt voor het probleem die jij omschrijft, maar het is zeker het proberen waard! 😁

Huidige versie gecheckt. Klopt deze is nu 6.8.2. Ook lijkt het probleem opgelost, even afwachten de komende tijd 🙂.

Reageer