Sticky

[FAQ] Alles over Betalen en je T-Mobile Thuis Rekening

  • 22 november 2017
  • 157 reacties
  • 35851 Bekeken
[FAQ] Alles over Betalen en je T-Mobile Thuis Rekening

Toon eerste reactie

157 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @RonHe, als het goed is, is de factuur nu zichtbaar in My Thuis. :slight_smile:  

Halllooooo,

 

Woensdag 23 oktober heb ik mijn Thuis Internet-abonnement aangepast van 50 naar 100. Ik heb Klantvoordeel en in de bevestigingsmail van de aanpassing staat dat het bedrag op € 28 zou worden. In in mijn factuur van november zie ik een hoger bedrag. Hier staat ook dat ik in september al het 100 abonnement zou hebben maar dat klopt dus niet.

 

Kan iemand vertellen hoe en wat? Alvast dank!

Reputatie 2

Waarom heeft T-Mobile deze maand de incasso niet uitgevoerd bij mij?

Nieuwe snelheid tegen een lager bedrag maar niets betalen lijkt mij niet de bedoeling.

Als ik inlog zie eerst dat alles betaald is maar bij de rekeningen dus niet.

Normaal zie ik in mijn bank app de incasso al een paar dagen van te voren staan, nu niets.

Wat nu?

Waarom heeft T-Mobile deze maand de incasso niet uitgevoerd bij mij?

Nieuwe snelheid tegen een lager bedrag maar niets betalen lijkt mij niet de bedoeling.

Als ik inlog zie eerst dat alles betaald is maar bij de rekeningen dus niet.

Normaal zie ik in mijn bank app de incasso al een paar dagen van te voren staan, nu niets.

Wat nu?

Same here. Net gebeld maar konden geen goed antwoord geven. Advies is om geduld te hebben/. Ik vermoed dat er door de vele wijzigingen naar de nieuwe abonnementsvorm wat vertraging is ontstaan...

Reputatie 2

Vanmorgen via Twitter contact gehad, problemen met het systeem wat de incasso’s doet.

Wanneer het wel gaat gebeuren is nog onbekend.

Als het niet lukt krijg je een mail met de gegevens hoe je dan wel kan betalen.

Ik hoop wel dat het goed komt want ik wil graag betalen.

Reputatie 5
Badge +2

Hey @WardN,

Ik zie inderdaad dat je met je Klantvoordeel je snelheid in oktober hebt verhoogd. Voor het bedrag dat teveel in rekening is gebracht ga ik een handmatige vergoeding indienen. Dit bedrag wordt de aankomende maand in mindering gebracht op je factuur. Vanaf volgende maand kun je dit netjes terugzien. :relaxed:

Hoi ​​​​@Boarder72 & @koopmaro,

Bedankt voor jullie toelichting! De incasso's worden alsnog automatisch afgeschreven. Jammer genoeg heb ik geen exacte datum wanneer dat wel gebeurt. Excuses dat het iets langer duurt dan gepland. 

Reputatie 2

@Piotr Ik zie nu in mijn bank app dat de rekening van november op 4 december geïncasseerd gaat worden.

Gaat het, gelukkig, toch goed komen.

Netjes een creditfactuur gekregen na opzegging bedrag a €17 zou rond de 21e nov worden teruggestort....bedoelen ze soms 21 december of 21 januari 😅😉?

Volgens mijn persoonlijke site gegevens heb ik de laaste 6 maanden of zo niet betaald. Gechecked bij mijn bank en ik zie dat het wel allemaal voldaan is. Te vroeg geincasseerd, of geprobeerd te incasseren. Ik wil mijn incasso datum veranderen naar de 30ste.

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Dr.Rico,

Ik heb zojuist de incassodatum voor je aangepast! Let wel op dat deze wijziging pas in februari van start gaat. Tot die tijd hanteren we je oude incassodatum. :relaxed:

Ik heb een vraag over mijn rekening van november. De rekening is 6 euro hoger dan andere maanden en er worden verrekeningen gemaakt met september en oktober die ik niet begrijp. 

Mijn rekening voor december wordt dan weer 3 euro minder dan normaal. Waar komen deze verschillen vandaan?

Dear T-mobile, 

I would like to move my collection date to the 30th. 

Thanks

Gordon

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Em-v, ik geef je graag meer informatie! Op 03-11-2019 ben je gebruik gaan maken van het nieuwe Uit + Thuis voordeel waarbij je € 5,- korting per maand ontvangt op je internet abonnement. Daarvoor maakte je gebruik van een andere korting, Klantvoordeel. Je betaalt je factuur altijd een maand in het voren en omdat je korting is gewijzigd wordt er daarom een herberekening gemaakt. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust! :slight_smile:

Hi @nodrog352 Can do! If you could send me a private message with your full address, date of birth and the last four digits of your bank account then I will change the collection date for you.

Dank je wel

Hallo,

 

per 27/11 is mijn Thuis abo aangepast naar alleen internet. Er is voor december het volledige oude bedrag geïncasseerd, lijkt me niet de bedoeling. Ik ontvang graag restitutie en de bevestiging dat dit voor de toekomst ook goed geregeld is. 
 

groet Sarinah

Dat kan kloppen, 27/11 opgezegt, 1 maand opzeg termijn en de factuur word altijd eerder opgemaakt en je betaald altijd vooruit, je wijziging is pas daarna geweest, er zal dan op de volgende factuur een verrekening plaats vinden van het teveel betaalde bedrag.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @BertV00,

 

Dat is natuurlijk zeker mogelijk, maar wanneer ik jouw profiel open zie ik dat je al in de 3e betaalcyclus zit. Dit houdt in dat jouw maandbedrag altijd rond de 30e van de maand afgeschreven wordt. Kan ik iets anders voor je doen? IK hoor het graag, we zitten altijd voor je klaar! :smile:

Neem effe pauze @Jason met een bak sterke koffie zodat je het weer scherp ziet en geen oude koeien gaat oprakelen, @BertV00 heeft dit in 2018 al gevraagd, die was dan ondertussen allang overgestapt als dat niet geregeld was vorig jaar.

Beste, 

Vanaf 1 november 2019 overgestapt naar T-Mobile en na erg intensief contact met het forum, klantenservice en klachtencompas, eindelijk werkende internet en tv sinds 12 december 2019.

Tijdens dit contact met jullie werden er steeds oplossingen en compensatie beloofd en er zou contact opgenomen worden. 

Tot op heden niks gehoord en vandaag is gewoon de volledige factuur afgeschreven. Wanneer ik bel met de klantenservice kunnen ze niks doen, want dat is een andere afdeling…

Ik zou graag mijn geld terug willen van 1 november tot en met 12 december.

Met vriendelijke groet, 

Patrick van der Vlist 

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Patrick_Vlist,

Ik heb zojuist een vergoeding ingediend voor de genoemde periode. Zodra dit bedrag is goedgekeurd, ontvang je gelijk een bevestiging per e-mail. De vergoeding wordt daarna in mindering gebracht op je aankomende factuur. Mocht je nog problemen ervaren dan kun je bij ons altijd terecht!

  1. Hoi ik wil graag de incassodatum wijzigen naar de 25e voor `thuis`
Reputatie 5
Badge +4

 Hoi @Jan Blom,

 

Dat maak ik graag voor je in orde! Stuur mij jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN toe in een privébericht, dan ga ik vervolgens zo snel mogelijk voor je aan de slag. :smile: 

Reputatie 4
Badge +3

De laatste rekening voor mij was € -59,51 i.v.m. een compensatie.

Er is niks afgeschreven, maar ook die € 59,51 is niet bijgeschreven?

Reputatie 5
Badge +4

Goedemiddag @HereIsTom!

 

Dat klopt helemaal! Wij blijven het bedrag op jouw facturen in mindering brengen totdat het volledige bedrag gecompenseerd is. Een terugboeking op de rekening gebeurt alleen wanneer er niets meer te verrekenen valt, dus bijvoorbeeld wanneer je contract opgezegd is. 

Reputatie 4
Badge +3

@Jason, ok bedankt, dan is het duidelijk en gaan we daar maar vanuit 😉

 

Reageer