Beantwoord

Al zeker 6 weken geen vaste telefonie

  • 19 November 2020
  • 1 reactie
  • 495 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Na meerdere keren vastlopende modem is er besloten een monteur langs te sturen. Meer dan een modemswap kon die goede man niet doen en ook niet met het gewenste resultaat - een dag later was de modem weer vastgelopen. 

 

Helaas is toen ook de provisioning van VOIP fout gegaan - met als gevolg dat de vaste lijn niet meer bereikbaar was. Dat was 3 oktober 2020. Sindsdien nog een keer een monteur langs gehad die welwillend een modemswap kwam doen, maar niets voor elkaar kreeg.

Nu imiddels 18 november krijg ik te horen dat men heeft uitgevogeld dat het een “algemene storing is in Vught en Tilburg met het provisionen van de VOIP”…  

Voorzichtig vraag ik voor de zeker 10e keer of men weet hoe lang de storing duurt, maar wederom hetzeflde antwoord als altijd - men is er met man en macht mee bezig, maar weet niet hoe lang het zal duren.   

 

Ik heb toen maar eens gevraagd of ik de vaste lijn met nummerbhoud kon opzeggen - maar daar wist men niets van. En of ik een formele klacht kon indienen -maar je raadt het al, dat kon niet…. 

want…

“Het betreft een algemene storing en daar accepteren we geen klachten over”…. 

 

Ondertussen redelijk gewend aan alle afwimpeltechnieken van de klantenservice, probeer ik er doorheen te komen, maar  de medewerker is kennelijk goed getraind en gewend aan klagende klanten - ik kom er niet doorheen. Veel meer dan begrip voor mijn onvrede krijg ik niet.

 

Op dit forum dan wellicht toch nog eens de vraag of het mogelijk is om een klacht in te dienen over de dienstverlening van T-Mobile? Ik vrees het ergste als ik alle ellende van anderen hier lees, maar ik zou het graag proberen. 

 

Waar kan ik mijn klacht naartoe sturen, per mail, aangetekende brief of fax?   :) 

 

Een al 20 jaar tevreden klant van t-Mobile mobiel, maar ontevreden t-Mobile Thuis klant. 

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 23 November 2020, 14:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Y-OK, het is zeer spijtig dat men tot op heden - 18 november uitgezonderd - jou niet heeft kunnen vertellen dat het om een algemeen issue ging in de omgeving van Tilburg, Rijen en Vught. Onze technische support desk heeft dit probleem op 14 oktober officieel gemeld en kenbaar gemaakt bij alle betrokken partners. Het spijt me dan ook oprecht dat geen enkele collega je tot die datum heeft uitgelegd wat er gaande is. Dat terzijde is het inderdaad een te langdurig probleem geweest en zijn we nog steeds niet verlost van alle provisioning issues. 

Ik heb een lijnmeting gedaan om te controleren of de vaste lijn weer zou moeten werken en constateer dat deze in ieder geval “up” is. Kun je eens proberen of een wisseling van de VOIP-poort achterop het modem een werkende telefoonaansluiting forceert? Wat ik ook nog ga proberen, is een reprovisie van alle diensten. Indien het euvel dan verholpen is, kan het modem in ieder geval weer correct de diensten lezen en provisioneren. 

Wat betreft het indienen van een formele klacht: je kunt op de website van Klachtencompas terecht met jouw verhaal (de link is klikbaar). Onze Geschillencommissie zal dan binnen twee weken jouw klacht in behandeling nemen. Als ik iets voor je kan doen, laat het dan alsjeblieft weten! 

P.s. laat de waarde die je aan Mobiel hecht alsjeblieft niet beïnvloeden door de strubbelingen aan de Thuis-kant. We opereren natuurlijk onder één dak, maar zij mogen niet boeten voor de fouten die wij maken.

Reageer