Beantwoord

Anoniem bellen vaste telefoon

  • 30 October 2020
  • 5 reacties
  • 833 Bekeken

Goededag

Hoe regel ik dat indien ik met mijn vaste lijn bel de ontvangende partij mijn telefoonnummer permanent niet ziet ? Dit had ik ook bij mijn vorige provider.

icon

Beste antwoord door Brian 3 November 2020, 11:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

hallo @M.Samsey 

Dan moet je even wachten op de reactie van een moderator, die kunnen het voor je regelen dat je nummer permanent wordt afgeschermd 👍

Reputatie 7

Hi @M.Samsey, ik heb het zojuist voor je aangepast en je nummer wordt nu niet meer weergegeven! :slight_smile:

@Brain bedankt!

Reputatie 1

Hi @M.Samsey, ik heb het zojuist voor je aangepast en je nummer wordt nu niet meer weergegeven! :slight_smile:

Ik wil graag ons eigen vaste telefoonnummer aanzetten zodat het gezien wordt bij uitgaande gespekken. Hoe doe ik dat?

Dank voor de hulp

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @zad75455, top dat je om hulp vraagt op de Community, daar zijn we voor bedoeld! 

Jouw vaste telefoonnummer is bij uitgaande oproepen zichtbaar voor ontvangende bellers. Hier is niets in gewijzigd dus zou bij elke utigaande oproep zichtbaar moeten zijn. Kun je een testgesprek uitvoeren om na te gaan of dit inderdaad zo is? Mocht het toch niet zichtbaar zijn, dan wil ik je adviseren om het hoofdstation van de vaste telefoon te herstarten. Welk merk vaste telefoon gebruik je? 

Kun je mij het MAC-adres en serienummer van het modem alvast toesturen, alsjeblieft? Deze vind je op de achterkant van het modem:

Op dit kaartje staat het serienummer (serial number) en daarachter kun je het MAC-adres aflezen (als je het witte kaartje uit de gleuf tilt).

We gaan dit samen oplossen, dat weet ik 100% zeker!

Reageer