Beantwoord

deblokkeren van servicenummers 0900

• 9 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 770 Bekeken

Hallo,

Ik moet 0900 i.v.m. werk kunnen bellen via huistelefoon, en ook al heb ik de blokkades eraf gehaald via my t-mobile, kan ik het alsnog niet bellen ?

Ben al sinds juli klant bij t-mobile thuis...kunt iemand mij helpen aangezien vele anderen voor mij ook goed geholpen zijn.

Alvast bedankt!

mvg,

Hentje
icon

Beste antwoord door Brian 11 oktober 2019, 13:25

Hi @Hentje79, ik heb meteen met je meegekeken en er is een blokkade actief omdat de rekening van september nog niet voldaan is. Ik zag je bericht in het andere topic bij mijn collega Hajar waarin je aangaf alles betaald te hebben maar het is helaas niet gelukt met de automatische incasso. Je kan nu het beste het bedrag handmatig overmaken op onderstaande manier. Ik zie dat mijn collega ook een vergoeding aan heeft gemaakt deze week, die wordt verrekend met je factuur van volgende maand (november).

Je kan het volledige openstaande bedrag (€ 120,50) overmaken naar NL95 COBA 0637 0559 34 ten name van T-Mobile Thuis. Doe dit altijd onder vermelding van je klantnummer of factuurnummer. Je klantnummer en factuurnummer staan rechtsboven op je rekening. Je kunt je rekening bekijken via My T-Mobile Thuis.

Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Hentje79, ik heb meteen met je meegekeken en er is een blokkade actief omdat de rekening van september nog niet voldaan is. Ik zag je bericht in het andere topic bij mijn collega Hajar waarin je aangaf alles betaald te hebben maar het is helaas niet gelukt met de automatische incasso. Je kan nu het beste het bedrag handmatig overmaken op onderstaande manier. Ik zie dat mijn collega ook een vergoeding aan heeft gemaakt deze week, die wordt verrekend met je factuur van volgende maand (november).

Je kan het volledige openstaande bedrag (€ 120,50) overmaken naar NL95 COBA 0637 0559 34 ten name van T-Mobile Thuis. Doe dit altijd onder vermelding van je klantnummer of factuurnummer. Je klantnummer en factuurnummer staan rechtsboven op je rekening. Je kunt je rekening bekijken via My T-Mobile Thuis.

Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Hi Brian,

Alles is betaald, en nog steeds kan ik geen service nummers bellen. 

Kan je hier aub even naar kijken? Alvast bedankt!

Mvg,

Hentje

Reputatie 3
Badge +2

Hi Hentje, kan je inmiddels weer bellen? Er staan in ieder geval geen open betaling meer voor dit abonnement! 😄

Hi Candy,

Nee ondanks dat alles betaald is, kan ik nog steeds geen servicenummers bellen en dat is best vervelend...

Reageer