Beantwoord

Geen TV in Wijchen

  • 7 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 1685 Bekeken

Ik heb gisteravond na veel proberen en herstarten gebeld en gemeld dat wij geen TV ontvangst hebben. Op mijn vraag wanneer dit wordt opgelost, kreeg ik als antwoord daarover krijgt u nog een mail. Ik schrok me kapot toen het mailtje kwam en daarin stond vermeld, dat de TV binnen 10 werkdagen zou worden hersteld. Dit is natuurlijk onacceptabel.

Het betreft Ticket#2019080611039791. Vanmorgen werkte het nog steeds niet. Alleen maar een scherm met licht roze en blauwe vlekken op beide ontvangers en toestellen. Kijken via "terug naar het begin van de uitzending" werkt wel, maar daar kwamen we om 23.30 achter. Dit moet echt snel worden opgelost. We komen van Telfort en daar is dit nooit gebeurd in de bijna 10 jaar dat we daar hebben gezeten.
icon

Beste antwoord door Brian 13 augustus 2019, 13:02

Hi @FransHid, zo te zien is het gelukt om het probleem zelf te verhelpen, top! Wat bleek nou uiteindelijk de oorzaak?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @FransHid, zo te zien is het gelukt om het probleem zelf te verhelpen, top! Wat bleek nou uiteindelijk de oorzaak?
Het is verholpen met de hulp van een bekende.
Ik heb dat ook direct via de chat met jullie gemeld.
Die kennis heeft alle kabels in de meterkast gecheckt.

Reageer