Beantwoord

Ik kan niet bellen of gebeld worden met de vaste telefoon.

  • 1 september 2019
  • 5 reacties
  • 1854 Bekeken

Ik hoor de piepjes van de nummers die ik wil bellen, maar vervolgens krijg ik de ingesprektoon. Wanneer gebeld wordt naar vaste lijn krijg ik de melding: het door u gekozen nummer is niet in gebruik.
Alle opties van resetten, uitschakelen modem, uitschakelen vaste telefoon, andere telefoon hebben niet geholpen.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 1 september 2019, 19:57

Als het goed is brand het voip lampje (tel symbool op T50) brand het niet dan is je modem niet goed geprovisiond brand het wel probeer dan ook even de andere telefoon poort op het modem.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Als het goed is brand het voip lampje (tel symbool op T50) brand het niet dan is je modem niet goed geprovisiond brand het wel probeer dan ook even de andere telefoon poort op het modem.
Hallo, het voip lampje brandt in het geheel niet
Reputatie 5
Badge +2
Hey @gerhardb,

Ik zie dat je gisteren contact hebt opgenomen met mijn collega hierover. Onze techneuten gaan er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, nemen we contact met je op. Hulp is in ieder geval aanstaande!

Beste allemaal,

zelf heb ik ook dezelfde problemen met de vaste lijn… alles geprobeerd en het lampje brandt geheel niet van de telefonie....

Ik hoor de piepjes van de nummers die ik wil bellen, maar vervolgens krijg ik de ingesprektoon. Wanneer gebeld wordt naar vaste lijn krijg ik de melding: het door u gekozen nummer is niet in gebruik.
Alle opties van resetten, uitschakelen modem, uitschakelen vaste telefoon, andere telefoon hebben niet geholpen.

 

ik hoor graag of er een oplossing voor is...

Reputatie 7
Badge +7

Hi @kooszoeteweij, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik begrijp dat het lampje op de modem helemaal niet brandt? Hoe heb je de telefoon aangesloten op ons modem? Is dit rechtstreeks of zit hier bijvoorbeeld nog een router of switch tussen? Als je problemen blijft ervaren stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer