Beantwoord

2 toestellen afmelden voor TV Anywhere

  • 28 September 2018
  • 4 reacties
  • 644 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
ik zie in mijn t-mobile Anywhere 2 toestellen staan die ik niet meer heb voor me aan te melden voor T-MOBILE Anywhere ,hoe kan ik die afmelden ?
icon

Beste antwoord door Brian 9 October 2018, 10:47

Bekijk origineel

4 reacties

Ik kan met T-Mobile 3 toestellen TV kijken met t-mobile anywhere ,maar ze zetten 2 toestellen op die ik niet meer heb ,zo kan ik geen tv kijken met tv anywhere in het buiten land ,daar men maar met drie toestellen tv kan kijken ???
tablet Huawei en smartphonre Motorola E4
Reputatie 7
Hi Carette, een toestel afmelden voor TV Anywhere doe je normaal gesproken via het toestel zelf door TV Anywhere op het betreffende toestel te openen en dan uit te loggen. Uit jouw bericht begrijp ik dat je de toestellen niet meer hebt en hiermee dus niet uit kan loggen, klopt dat? Zo ja dat kijk ik graag of we dit aan onze kant voor je voor elkaar kunnen krijgen!
Reputatie 7
Hi Carette, ik heb het nagevraagd bij onze developers en dit lijkt iets wat over het hoofd is gezien, je moet echt uitloggen met het apparaat zelf. Dit moeten we dus in gaan bouwen. Voor nu gaan we je oude apparaten handmatig uitloggen zodat je weer ruimte hebt om eventuele andere toestellen aan te melden!

Reageer