Beantwoord

2 weken zonder tv

• 4 mei 2021
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Op 20 April meld ik een storing van de tv box, op 22 april komt de vriendelijke monteur en stelt vast dat de tv box defect is en vervangen moet worden, de monteur belt met t mobile om de bestelling door te geven.

Na 1 week nog niet gehoord dus gebeld met t mobile klantenservice daar was niets bekend maar na een gesprek van 20 minuten zou het alsnog geregeld worden.

Het is nu 4 mei en zojuist een mail van t mobile/post.nl dat het morgen geleverd wordt, inmiddels al 2 weken zonder tv

Ik ben dus zeer ontevreden over de snelheid waarmee een probleem wordt opgelost door t mobile

icon

Beste antwoord door Cal 6 mei 2021, 13:32

Hi @Lee1953, allereerst spijt het mij dat het zo lang heeft geduurd, ik zorg graag voor een 180 graden draai in de service die je ervaart! Daarom ben ik net meteen voor je aan de slag gegaan, en ik vermoed dat je uiterlijk begin komende week de juiste TV Box van ons ontvangt. Vervolgens zal ik jouw dossier in de gaten houden, en zodra de nieuwe TV Box is aangesloten kan ik een aanvraag doen om jou met spoed over te zetten op ons nieuwe platform.

Houd er graag wel rekening mee dat de overzetting naar het nieuwe platform maximaal 2 weken kan duren, alleen persoonlijk verwacht ik dat je al aan het eind van volgende week overgezet bent. Vervolgens kan je, gelijk na de overzetting, eenvoudig Cloud Opnemen aan jouw pakket toevoegenvia jouw T-Mobile Thuis account, namelijk op de volgende pagina: Cloud Opnemen en pauzeren.

Ik ga er haast achter zetten, en ik verwacht dat je hierdoor snel van Cloud Opnemen kan genieten!

Bekijk origineel

4 reacties

Vandaag het nieuwe tv kastje ontvangen….verkeerde dus, er is een kastje geleverd met hd terwijl er een met cloud opname mogelijkheid beloofd was nu moet ik eerst dit nieuwe kastje installeren en dan kan er pas een nieuwe opdracht gemaakt worden voor het beloofde kastje

Ook vandaag weer 20 minuten aan de telefoon gehangen voordat alles duidelijk was

Wat een waardeloze service, ik overweeg om over te stappen naar een andere provider

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Lee1953, allereerst spijt het mij dat het zo lang heeft geduurd, ik zorg graag voor een 180 graden draai in de service die je ervaart! Daarom ben ik net meteen voor je aan de slag gegaan, en ik vermoed dat je uiterlijk begin komende week de juiste TV Box van ons ontvangt. Vervolgens zal ik jouw dossier in de gaten houden, en zodra de nieuwe TV Box is aangesloten kan ik een aanvraag doen om jou met spoed over te zetten op ons nieuwe platform.

Houd er graag wel rekening mee dat de overzetting naar het nieuwe platform maximaal 2 weken kan duren, alleen persoonlijk verwacht ik dat je al aan het eind van volgende week overgezet bent. Vervolgens kan je, gelijk na de overzetting, eenvoudig Cloud Opnemen aan jouw pakket toevoegenvia jouw T-Mobile Thuis account, namelijk op de volgende pagina: Cloud Opnemen en pauzeren.

Ik ga er haast achter zetten, en ik verwacht dat je hierdoor snel van Cloud Opnemen kan genieten!

Beste ?

Erg fijn dat u mij wil helpen maar er wordt wederom een afspraak niet nagekomen, na mijn telefonisch contact op 05-05 werd mij beloofd dat ik vandaag ( 06-05) tussen 10.00 en 15.00 uur terug gebeld zou worden, een terugbel afspraak dus

Het is inmiddels 15.30 en ik ben nog niet terug gebeld

In 14 dagen tijd heb ik dus alleen maar fouten en misverstanden meegemaakt met T-mobile waardoor mijn vertrouwen in de service tot een nulpunt gedaald is, de genoemde 180 graden draai zie ik er dus niet van komen !

Reputatie 5
Badge +2

Dat is niet wat ik hoopte te lezen @Lee1953, sorry dat je niet terug bent gebeld! Ik durf niet te zeggen waarom dit niet is gebeurd. Ondertussen ben ik druk bezig om alle handelingen uit te voeren die nodig zijn om Cloud Opnemen voor je te activeren, en wellicht dat mijn collega hierdoor dacht dat de zaak afgehandeld was, al is dat enkel speculatie. Is er nog iets wat je graag ziet gebeuren? Momenteel heb ik alles wel in gang gezet en zou dit snel én adequaat opgelost moeten zijn!

Groet,
Cal

Reageer