Beantwoord

Afstandsbediener T-Mobile met Loewe TV

  • 23 November 2020
  • 2 reacties
  • 609 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 31 reacties

Hallo,

Met de T-Mobile afstandsbediener kan ik plotseling op een tv (Loewe) het volume niet meer regelen, maar moet ik dat doen met het apparaatje van Loewe. Rara? (In een andere kamer waar een LG-tv staat, doet het probleem zich niet voor).

Met vr gr

Gerard Chel

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 November 2020, 11:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @GMCHEL   Welkom bij TM.

Ik wil je verzoeken om  Hier te lezen en je vragen te stellen.Afstandsbediening bestellen en handleiding. Dan pakt één van onze moderators het zo snel mogelijk voor je op.
Hopelijk vind je daar ook meer tips om je op weg te helpen
Groetjes!  

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GMCHEL, welkom op de Community!

@CrisTien heeft eigenlijk al het beste antwoord gegeven, maar mocht de pagina om wat voor reden dan ook niet laden, dan kun je in dit bericht direct de koppelmethode bekijken.

Je hebt onderstaand stappenplan ongetwijfeld al doorlopen, maar probeer vooral bij Stap 2 ietwat langer te wachten. Bij de TV van mijn ouders (eveneens een Samsung QLED) duurde het ruim 30 seconden eer de TV uitgeschakeld werd, geen zorgen dus als je wat langer wacht:

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

Mocht dit nog niet helpen, probeer het dan via de TV-code methode op onze website (de link is klikbaar). Het gaat je lukken, dat weet ik zeker! 

Dit topic zal ik nu sluiten.