Beantwoord

Afstandsbediening app voor mobiele telefoon?

  • 24 September 2018
  • 4 reacties
  • 3174 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik ben altijd mijn afstandsbediening kwijt maar nooit me telefoon. Zouden jullie een app kunnen maken zodat ik met me telefoon kan zappen?

Past ook wel in het tmobile plaatje, alles gemakkelijk geregeld via je telefoon.

Ik kan me telefoon abbo regelen via de tmobile app, tmobile thuis en tv anywhere via mijn mobiel alleen mijn zenders van de tv wisselen gaat niet via de telefoon.
icon

Beste antwoord door Sterre 25 September 2018, 11:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14
@Hardy086 geen slecht plan, maar gelukkig hebben veel merken TV’s al zelf een app om je TV te bedienen.
vooal smart Tv’s.
succes met zoeken naar je afstandsbediening 🤔 geef dat ding een vaste plaats of koop een Tile plak hem op je Afstandbediening en je raakt hem nooit meer kwijt 🤣
Reputatie 2
Heb em gelukkig al gevonden, apps zijn er genoeg maar geen een die werkt op het tmobile kastje.
Reputatie 7
Hoi Hardy086,

Dat klinkt als een mooi innovatief idee! Ik raad je aan om dit idee te plaatsen in ons Wensen & Suggesties topic. Hier kijken productontwikkelaars regelmatig in. Fijn om te lezen dat je de afstandsbediening voor de TV Box in ieder geval weer hebt gevonden, veel zapplezier!
Reputatie 2
Thx!! Heb het gelijk gepost bij wensen en suggesties.

Reageer