Beantwoord

Afstandsbedieningfuncties en zenderweergave

  • 14 March 2018
  • 4 reacties
  • 301 Bekeken

Beste,
Ik dacht AH t-mobile let ook op de kleintjes dus overgestapt van KPN naar T-Mobile Thuis .
Dus gisteren alles geïnstalleerd.
Internet was appeltje eitje, werkte direct goed.
Maar de TV installatie valt dus heel anders uit.
Ik zie geen zender nummers op de display van de Entone HD ontvanger? Heb alle menu's doorgekeken om eventueel een aanpassing te doen maar kom niet verder dan de helderheid van de display aan te passen.
Het kan toch niet zo zijn dat ik mijn TV steeds aan moet zetten om naar mijn radio te luisteren? (Home cinema)
Concreet ben ik dus op zoek naar:
1- Zender herkenning op de display.
2- Schakelen van TV naar radio en visa versa zonder bij radio de TV te moeten gebruiken en door een menu te wandelen.

Dit is echt functioneel uit de tijd.
Graag info hoe dit aan te pakken.

Met dank en vriendelijke groet

Karel
icon

Beste antwoord door Brian 21 March 2018, 13:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo Karel!

Een warm welkom op onze Community en bij T-Mobile Thuis! Fijn dat alles gelukt is met installeren. En top dat je aan het rondkijken bent in de systemen voor de mogelijkheden met onze diensten. Graag geef ik je antwoord op je vragen. Onze Entone Amulet geeft de tijd weer en niet de zenders, hiervoor is geen instelling. Het voordeel hiervan is wel dat je altijd precies weet hoe laat het is, zodat je nooit het begin van jouw favoriete programma mist 🙂. Radioluisteren kan via het menu. Je hebt daar een functie staan waardoor je kunt schakelen tussen TV en radio. Op de afstandsbediening is hier geen aparte knop voor. We zijn constant bezig met het verbeteren van onze producten, dus alle feedback is welkom! Bedankt voor die van jou. Veel plezier met je diensten!
Reputatie 7
Badge +1
Op de Amino 140 welke sommigen net als ik nog hebben uit de Vodafone-thuis tijd heb je alleen maar een zwart front aan de voorzijde je ziet alleen maar een klein rood stipje als hij uit staat, maar dit terzijde.

T.s. heeft gelijk wat betreft het radio luisteren, voor het wisselen van een radiozender moet je inderdaad de tv even aanzetten om de gewenste zender te vinden, in de oude configuratie welke ik in het begin had, zeg maar toen het beeld en geluid nog door glashart media werd geleverd hadden de radiozenders een 4 cijferige digit welke begon bij 1001 t/m ???? voorbeel; mijn favoriet Q-music simpel in toetsen 1018 en je had Q-music enz. even de lijst uitprinten en het werkte.

De vraag is waarom Vodafone nu T-mobile deze functie heeft verwijderd na dat men de eigen firmware in de boxen heeft geplaatst?
Reputatie 7
@K.Heijtink @BeMu Als je via het menu de TV Box switch naar Radio dan kan je wél de zenders kiezen via de afstandsbediening en hoef je de TV niet aan te zetten 🙂
@K.Heijtink @Bemu, Je moet de TV aanzetten om te kunnen kiezen tussen TV en Radio.
EricGary

Reageer