Beantwoord

Amino ontvanger, wel geluid, geen beeld.

  • 26 October 2020
  • 5 reacties
  • 324 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb van een andere T-Mobile abonnee een Amino ontvanger gekregen die niet meer gebruikt werd. Ik heb deze aangesloten en na een kwartier updaten kreeg ik een foutmelding en kreeg ik wel geluid maar geen beeld. Hoe kan ik dit kastje laten werken op mijn aansluiting?

icon

Beste antwoord door soepkip67 27 October 2020, 10:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @mountainbikert ,

 

volgens mij gaat dat niet werken. Een Tv Box of modem van T-Mobile wordt door het mac-adres aan jou abonnement gekoppeld en kan zo dus wel werken. Als je al een tv box gebruikt zul je als je een tweede tv box wilt gebruiken dit moeten aanvragen. Je kan eenvoudig een tweede tv box bestellen via je My T-Mobile thuis account

Reputatie 7
Badge +1

Dat  kon in het verleden wel tenminste als je de streams via Glashart media binnen kreeg in het begin van de glasvezel uitrol werkten veel providers met precies de zelfde propositie dat was ideaal kon je als je wou zo van Marktplaats boxjes kopen voor weinig en je betaalde maar voor 1 box.

Helaas hebben de providers later hun eigen firmware in de boxen gepompt

Reputatie 7
Badge +4

glashard media was snel voorbij na de overname van kpn.

daarom word de 2de glasvezel niet meer gebruikt

(nu zijn er wel bedrijven die standaard de 2de gebruiken zodat je 2 providers kan hebben)

Reputatie 7
Badge +1

Dat KPN Glashart media heeft overgenomen blijft nog altijd heel jammer, de streams van Glashart media waren zonder meer heel goed volgens diverse deskundige gebruikers aanmerkelijk beter dan van KPN.

Nou zo snel was het met Glashart niet over hoor onder de vlag van KPN, ze hebben via Telfort het nog best lang uitgehouden tot eind 2018, de meeste providers stapten zelf al over naar een ander platform.

Reageer