Beantwoord

andere afstandsbediening

  • 11 February 2020
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

Ik heb een nieuwe LG tv gekocht maar de afstandsbediening werkt niet op het kastje, alleen de Vodafone afstandsbediening werkt hier op, kan ik dit veranderen of is er een ander kastje waarop ik deze afstandsbediening wel kan gebruiken, vind het lastig om er 2 te moeten gebruiken 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 February 2020, 13:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @AHVDWV,

 

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Van harte gefeliciteerd met je nieuwe LG TV, hoe bevalt hij? 

Je kunt onze afstandsbediening koppelen aan jouw TV, zo kun je de TV aan- en uitzetten en het volume regelen. Handig toch?! Hieronder heb ik de instructies gezet waarmee je dit kunt bewerkstelligen:

 

• Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert,
• Druk 1 keer op de MUTE knop
• Druk 1 keer op de TV knop

Kun je hierna de TV nog niet aan/uitzetten met onze afstandsbediening? Koppel dan op de volgende manier:

• Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje tweemaal knippert.
• Voer de code 9, 9, 1 in.
• Zap nu een kanaal verder (CH+) en wacht vijf seconden tot de TV uitgaat.
• Gaat de TV niet uit, zap opnieuw (CH+) en wacht tot de TV uitgaat. Het kan zijn dat je dit enkele keren moet herhalen. Belangrijk: wacht wel vijf seconden voordat je opnieuw zapt!
• Springt de TV uit, toets dan snel nogmaals SETUP in.

Tot slot is er nog een derde optie. Zoek jouw merk TV op in deze lijst en voer de juiste TV code in.

 

d099e0af-69ab-4d0e-bdf5-42576bd9cde7.jpg

 

Mocht het toch niet lukken, geen zorgen! Laat het weten, dan help ik je zo snel mogelijk. Samen komen we er altijd uit. :smiley:

Reageer