Beantwoord

Begin gemist doet het niet (meer)

  • 18 September 2020
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Hoi, 

 

Na de optie 'begin gemist' afgelopen week een aantal maal probleemloos te hebben gebruikt, laat deze vanavond af weten. Zodra ik Attila de Hun wil kijken vanaf begin, spoelt ie een stuk terug maar begint ergens rond half 10 ipv daadwerkelijk vanaf het begin.

Eerder gaf het geen probleem als ik begin gemist gebruikte terwijl de film nog bezig was. 

Via de TV app casten lukt, maar ook daar niet vanaf het begin. 

 

Stroom eraf, wachten, UTP kabel pas insteken bij melding, maakte geen verschil.

 

Nog andere tips? 

icon

Beste antwoord door A Nouch Ka 19 September 2020, 02:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Hoi, 

 

Na de optie 'begin gemist' afgelopen week een aantal maal probleemloos te hebben gebruikt, laat deze vanavond af weten. Zodra ik Attila de Hun wil kijken vanaf begin, spoelt ie een stuk terug maar begint ergens rond half 10 ipv daadwerkelijk vanaf het begin.

Eerder gaf het geen probleem als ik begin gemist gebruikte terwijl de film nog bezig was. 

Via de TV app casten lukt, maar ook daar niet vanaf het begin. 

 

Stroom eraf, wachten, UTP kabel pas insteken bij melding, maakte geen verschil.

 

Nog andere tips? 


Volgens mij waren we er eerder al eens achter gekomen dat het terugkijken bij begin gemist maar iets van 2 uur max kan. Blijkbaar nog niet aangepast …

Was deze toevallig ook aan het kijken maar het zag er zo goedkoop uit dat ik het niet volgehouden heb. Niveau Klokhuis op NPO3 :smiley:

Hoi, 

 

Na de optie 'begin gemist' afgelopen week een aantal maal probleemloos te hebben gebruikt, laat deze vanavond af weten. Zodra ik Attila de Hun wil kijken vanaf begin, spoelt ie een stuk terug maar begint ergens rond half 10 ipv daadwerkelijk vanaf het begin.

Eerder gaf het geen probleem als ik begin gemist gebruikte terwijl de film nog bezig was. 

Via de TV app casten lukt, maar ook daar niet vanaf het begin. 

 

Stroom eraf, wachten, UTP kabel pas insteken bij melding, maakte geen verschil.

 

Nog andere tips? 


Volgens mij waren we er eerder al eens achter gekomen dat het terugkijken bij begin gemist maar iets van 2 uur max kan. Blijkbaar nog niet aangepast …

Was deze toevallig ook aan het kijken maar het zag er zo goedkoop uit dat ik het niet volgehouden heb. Niveau Klokhuis op NPO3 :smiley:

 

Het was idd niet bijster goed gefilmd, maar eens wat anders dan de tig herhalingen. Net even gegoogled maar wat ik al dacht: mini serie die ze achter elkaar hebben geplakt. Verklaart ook meteen waarom er ineens een To Be Continued verscheen, snelle scenes met een preview voor het volgende deel die eigenlijk al het verloop van de rest van de 'film' verklapte.

Uiteindelijk na lang geklooi, kunnen terug kijken: het was afgelopen dus niet meer live.

 

Overigens daarnet met terug willen kijken van Dr.Bull weer hetzelfde probleem: herhaling van het Nieuws. Toch vreemd aangezien ik afgelopen week geen probleem had met Begin gemist (maar goed, interactieve TV blijkt sowieso niet denderend. Laadicoontje, blokken, strepen, hangen. En nu dit dus). 

Dubbel

Reageer