Blokjesbeeld Winterswijk

  • 5 February 2019
  • 7 reacties
  • 408 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Wie hebben er nog meer last van blokjesbeeld?
Wij hebben sinds de storing van 13 december last van slecht beeld. Er is inmiddels een monteur geweest die het probleem niet kon oplossen. Het probleem treedt 's avonds het meest op.
T-mobile erkent het probleem en is een onderzoek gestart. Maar kunnen het nog niet oplossen


7 reacties

Reputatie 6
Als het te erg wordt zou je de TV en het TV kastje uit kunnen zetten en via een laptop met TV-Anywhere naar het zelfde kanaal kunnen kijken. Is natuurlijk geen echte oplossing, maar tijdelijk misschien minder ergernis.
Reputatie 7
Hey @royennathalie,

Dit is inderdaad het hardnekkige probleem waar we al een tijdje mee bezig zijn om het op te lossen.😥 De waardevolle tip die tmoesel geeft is wel fijn om als back-up te hebben. We doen ons best om dit voor je op te lossen. Zodra er meer bekend is, brengen we je op de hoogte!
Reputatie 1
Die tip gebruiken we ook. Soms zijn de programma's echt niet meer te volgen. We hebben er wel een Google Chromecast voor aan moeten schaffen.
Jammer van die €40,- maar we willen wel onze programma's blijven volgen.
Wel heel triest dat deze problemen zo lang aanhouden.
Reputatie 7
Hoi @royennathalie,

In mijn ogen speelt dit probleem ook te lang! Blijkbaar is het niet makkelijk op te lossen. Ik kan je wel doorgeven dat onze technische dienst nog steeds aan het uitvogelen is hoe ze dit het beste kunnen oplossen. De Chromecast investering is een slimme zet, waarmee je ook in de toekomst veel profijt van zult hebben. Fijn dingetje!
Hoe zit het nu met dit probleem, die inmiddels al bijna 10 mnd duurt?

Gisteravond was het weer hopeloos en hadden we weer veel last van blokkering beeld en de daarbij horende haperingen.

Van jullie uit horen we nog steeds bar weinig ondanks alle nodige toezeggingen.
Het enige wat we te horen krijgen is dat jullie het rottig vinden dat het zolang duurt en dat jullie er druk mee bezig zijn maar dat ze nog niet gevonden hebben waar het aan ligt.
Wij werken van alle kanten mee maar mijn/ ons geduld raakt nu aardig op.

Het dubbele aan het verhaal is als we nu ons abonnement opzeggen we kunnen fluiten naar de compensatie. Maar bij jullie blijven schiet ook niet op vanwege het slechte beeld

Dus 't mobile hoe staat het er nu echt voor???
Wij hebben precies hetzelfde probleem, blokkerig beeld, haperingen,

Dit is de laatste tijd steeds erger geworden. Maar eigenlijk is het al aan de gang vanaf het moment dat T-Mobile Vodafone heeft overgenomen (en dat is al een tijdje).

En het resetten van je router of je box van de interactieve tv dat is echt niet meer van deze tijd, dat kan ik in ons geval dagelijks doen (en dan nog maakt het niks uit).

Het is ronduit schandalig, dat jullie het niet voor elkaar krijgen.
Reputatie 7
Badge +4
Van wat ik begrijp is er tussentijds getest met oplossingen door verschillende betrokken partijen, maar heeft dit nog niet tot het gewenste resultaat geleid, waardoor het probleem zich nog steeds voor kan doen. Ik begrijp dat er continu contact is met de partij die dit op moet lossen.

Reageer