Beantwoord

blokkerig

  • 1 December 2019
  • 2 reacties
  • 211 Bekeken

Ik heb heel vaak als ik tv kijk blokkerig en haperend beeld. Niet als ik netflix kijk, alleen via de zenders.. zie voorbeeld foto. Ik heb al het kastje opnieuw opgestart, stekker eruit, internet gecheckt.  

 

icon

Beste antwoord door Rolf M. 1 December 2019, 15:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Lees dit even: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-upgrade-firmware-amulet-515-en-kamai-510-317015

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Michieltollenaar,

 

Welkom op de Community, we helpen je graag met al jouw vragen! :smile: Is jouw beeld inmiddels verbeterd en heeft @Rolf M. je kunnen helpen met de link naar het topic? Zo niet, dan help ik je met alle liefde verder. We zitten altijd voor je klaar.

Reageer