Beantwoord

Blokkerig beeld

  • 17 March 2019
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Sinds vorige week hebben we elke keer blokkerig beeld.
icon

Beste antwoord door Piotr 19 March 2019, 15:22

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb alles al opnieuw opgestart en gereset. Helemaal niets helpt.
Reputatie 7
Hey @schuurscheur gelukkig kunnen we dit probleem oplossen! Ik wil je vragen om de onderstaande handelingen uit te voeren:

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Reset je modem naar fabrieksinstellingen.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: Ethernet not detected, Please connect ethernet cable sluit je de internetkabel weer aan.

Is dit de oplossing toch niet? Reset de TV Box dan. Hoe je dit precies doet, leggen we hier uit. Laat je weten of het heeft geholpen?

Reageer