Beantwoord

Box reageert wel op AB maar niet op commando

  • 2 July 2020
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Reputatie 3

Sinds vandaag reageert de Box niet meer op de AB.

Ik kan eigenlijk niet  vaststellen of het probleem in de AB of in de Box zit.

Wanneer ik een willekeurige knop op de AB indruk reageert de magenta led op de AB en de blauwe led op de box. Er gebeurt echter niets… De box kunnen we dus ook niet meer uitzetten.

De TV reageert wel op TV, Volume, Mute en Source.

Reset van de AB met 1&6 helpt niet. Nieuwe batterijen en de Box van de spanning helpt ook niet helaas.

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 July 2020, 22:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Aanvulling: We hebben dus ook geen beeld en kunnen geen TV meer kijken.

(Een reset of een herstart geeft wel de gebruikelijke opstartprocedure in beeld)

@Thuisprutser Welke box heb je?

De powerflip ook al geprobeerd, box spanningsloos maken, LAN kabel er uit, box weer aan de stroom wachten tot er in beeld komt geen netwerk, dan LAN kabel er weer in.

Hoop dat het werkt en dat het niet met het nieuwe TV platform te maken heeft, dan gaat dat vaker mis ben ik bang.

Reputatie 3

@Doornekamp33 , de ‘gewone’ powerflip werkte eerder op de avond niet, maar na jou aanwijzing om de netwerkkabel er uit te halen en deze pas ná de foutmelding “geen netwerk” terug te steken werkt alles weer prima.

Tnx!

Perfect dat het werkt, als je het op deze manier doet met de LAN kabel er uit forceer je het opnieuw laden van de Firmware, als daar iets mis is gegaan staat dat weer goed, wat dus geholpen heeft.

Reageer