Cloudopname voor maar 50 opnames i.p.v. 200 uur opnametijd

  • 27 January 2021
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Ik start deze topic omdat ik benieuwd ben of er meer klanten zijn die dit probleem ervaren. Mijn probleem is dat ik maar 50 opnames kan in plannen i.p.v. de beloofde 200 uur. In de winkel en op de website staat dat er 200 uur opname mogelijk is en je kan helemaal los gaan. Nou dat kan dus mooi niet, maar je kan er wel voor betalen. Ik kreeg als antwoord van @Brian dat elke aflevering mee telt voor de 50 opnames.

Maar waar blijft die beloofde 200 uur???

Ik hoop op reacties van andere klanten en die tegen hetzelfde probleem hebben.

Dit gaat om herhaalde opnames, die gemaakt kunnen worden in de Cloud.

Dus om het nieuwe platform.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Gijs50 Heb je er al goed over nagedacht? Het één sluit het ander namelijk niet uit. :wink: Ja het klopt, je kan “maar” 50 opnames tegelijk plannen maar dat betekent niet dat je geen 200 uur op kan nemen. Je opnames blijven namelijk gewoon behouden.

 

 

Hi @Brian waar moet ik goed over nagedacht hebben??

T-mobile heeft toch een verplichting om dit kenbaar te maken aan de klanten. Wat mijn verbaast is dat het bij de concurrentie geen maximum aantal opnames is. Toen ik in de winkel was om de abonnement af te sluiten is dit niet aan mij mede gedeeld. Vind ik toch apart. Als de verkoper mij dit had mede gedeeld dan had ik niet overgestapt omdat mijn vrouw veel opneemt.

Reputatie 7

Hi @Gijs50 Ik heb inmiddels ook gereageerd in het oorspronkelijke topic, we gaan de melding verder onderzoeken en zodra ik meer weet neem ik contact met je op. Ik stel voor dat we in dat topic verder gaan om het op één plek te houden!